Fitness Seller

bult na injectie test e

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
In het begin doet injecteren ook gewoon pijn.
En zelfs nu heb ik nog steeds wel is een gevoelige injectie. Dus dat elke injectie pijn vrij is gewoon onzin. Aspireren en niet bewegen gaat gewoon weg niet.

Dat is de grote onzin, enige wat pijn doet is het prikje door je huid, het raken en/of doorboren van je aderen, zenuw raken, littekenweefsel doorprikken, door vetbultje/lipoom, onsteking.. In je spierweefsel met een injectie naald voel je nauwlijks todat je iets raakt ;) als jij nu nog steeds pijn hebt bij een injectie dan doe je zelf ook iets fout.. De cleu is gewoon duidelijk daar kom je niet onderuit, wil je er 100% zeker van zijn dat je geen ader geraakt, doorboord of er net in zit dan moet je de zuiger just like that ff terug trekken en zie je vanzelf wel bloed in de cilinder zitten ja of nee ;) ..



Waaruit blijkt dat hij een ader had geraakt? En waaruit blijkt dat zijn bult is gevuld met bloed? En waarom zou aspireren tegengaan dat een ader bloedt? En waarom zou je in een spier een naald niet kunnen voelen? Ik ben meermaals gevaccineerd, in spierweefsel, en ik heb vaak genoeg de naald gevoeld. Die injecties zijn meestal in mijn schouders geweest, op een plaats waar überhaupt geen arteriën lopen. Is ook nooit een druppel bloed uitgelopen. En waarom zou hij zolang pijn voelen, dagenlang? Dat is precies wat je verwacht bij een ontsteking, niet met een bloeduitstorting. Bloed wat uit een ader loopt doet geen pijn hoor. Een ontsteking wel. Ik lees van jou nu precies een hele hoop theorie.

Weleens je vinger tussen de deur gehad? Als het een harde klap was zie je de huid onder je nagel verkleuren door een bloeduitstorting. In het begin doet je vinger pijn van de daadwerkelijke klap. Na een tijdje trekt dat weg, maar zie je die verkleuring nog steeds (want het gestolde bloed zit daar nog), dát doet namelijk geen pijn. De schade aan het weefsel van de klap wel. Met injecteren is het net zo. Je prikt een naald door weefsel, dat brengt wat schade toe aan cellen. Je prikt onherroepelijk wat celmembraampjes stuk, waardoor de inhoud van wat cellen in het omringende vocht terechtkomt. Die inhoud kan leiden tot een reactie van het immuunsysteem. Bij een beetje schade zul je daar weinig/niets van merken, bij wat meer schade kan er een ontsteking ontstaan. Het gaat dan ook vocht aantrekken (exsudatie) en er ontstaat een bult. Dát gaat pijn doen (naast de druk die die bult uitoefent ervaar je ook extra pijn door wat ontstekingstofjes, dat maakt het serieus pijnlijk. De druk van zo'n bult valt op zich wel mee). Als je niet zo'n vaste hand hebt ga je wat meer schade aanrichten dan wanneer je wel een vaste hand hebt. Als je aspireert breng je ook in de regel wat meer schade aan het weefsel toe: het is moeilijker om je naald goed stil te houden terwijl je de plug terugtrekt, en ook oefen je zuigkracht toe op het weefsel aldaar, waardoor je eveneens wat schade kunt berokkenen.

Daarnaast kunnen sommige stofjes in de olie leiden tot prikkeling van de pijnreceptoren, dan wel wat schade aan de cellen aldaar.


Ik licht liever voor om een juiste naaldlengte te gebruiken, op een goede plaats te injecteren, en het risico op weefselschade te beperken en uitloop van de AAS te beperken door toepassing van de Z-track-methode en airlock. Daarbij licht ik ook graag voor over hoe je het risico op een infectie kunt beperken en hoe je een onderscheid kunt maken tussen een ontsteking en een infectie. En dat doe ik bij voorkeur op basis van internationale richtlijnen, die zijn er niet voor niets en die zijn op de praktijk gebaseerd.


kom op zeg een vaccinatie. Ik prik dagelijks sustanon op dit moment en nog wat korte ester erbij dagelijks. Dit slaat werkelijk op niets, zuigkracht:laugh: blijkbaar ga je ervan uit dat die zuiger als een malle wordt terug getrokken, dit is niet het geval want dan richt je inderdaad schade aan je weefsel, vermoeiend dit hoor, tevens heeft hij een bloedvat opengeprikt en is alsnog doorgegaan met injecteren wat het gevolg is: een bult, met olie en bloed en ja dit is pijnlijk...

Voor de beginners altijd even die zuiger ZACHTJES, niet als een malle want dan krijg je een soort zuiging effect dat zuigkracht heet en dan terug trekken om te kijken of je een bloedvat hebt geraakt...

Succes jullie 2 met trenbolone om meteen te spuiten na het injecteren.. 7van de 10 gaat het goed daarna hoest je je longen uit je lijf
 
:facepalm:
 
Dat is de grote onzin, enige wat pijn doet is het prikje door je huid, het raken en/of doorboren van je aderen, zenuw raken, littekenweefsel doorprikken, door vetbultje/lipoom, onsteking.. In je spierweefsel met een injectie naald voel je nauwlijks todat je iets raakt ;) als jij nu nog steeds pijn hebt bij een injectie dan doe je zelf ook iets fout.. De cleu is gewoon duidelijk daar kom je niet onderuit, wil je er 100% zeker van zijn dat je geen ader geraakt, doorboord of er net in zit dan moet je de zuiger just like that ff terug trekken en zie je vanzelf wel bloed in de cilinder zitten ja of nee ;) ..






kom op zeg een vaccinatie. Ik prik dagelijks sustanon op dit moment en nog wat korte ester erbij dagelijks. Dit slaat werkelijk op niets, zuigkracht:laugh: blijkbaar ga je ervan uit dat die zuiger als een malle wordt terug getrokken, dit is niet het geval want dan richt je inderdaad schade aan je weefsel, vermoeiend dit hoor, tevens heeft hij een bloedvat opengeprikt en is alsnog doorgegaan met injecteren wat het gevolg is: een bult, met olie en bloed en ja dit is pijnlijk...

Voor de beginners altijd even die zuiger ZACHTJES, niet als een malle want dan krijg je een soort zuiging effect dat zuigkracht heet en dan terug trekken om te kijken of je een bloedvat hebt geraakt...

Succes jullie 2 met trenbolone om meteen te spuiten na het injecteren.. 7van de 10 gaat het goed daarna hoest je je longen uit je lijf

Jij denkt ook dat je het licht uit hebt gevonden. Kan alleen maar lachen om mensen zoals jou haha
 
Juiste naaldlengte kiezen, kom je überhaupt niet in die arterie terecht. Aspireren geeft daar ook zeker geen zekerheid mee, ik heb er wat moeite mee te geloven dat je ervoor kunt zorgen dat het uiteinde van die naald geen millimeter beweegt tijdens het injecteren.
Dit zeg ik al jaaaaren. Me vrouwtje is 12 jaar OK assistent geweest in verschillende prive klinieken. Hun aspireren nooit.
 
Jij denkt ook dat je het licht uit hebt gevonden. Kan alleen maar lachen om mensen zoals jou haha


Helaas niet het licht uitgevonden, wel praktische manieren gevonden om een lamp zachter te laten branden en dit vervolgens op een juiste manier aan mensen te verwoorden, zonder dat de lamp meteen uitelkaar klapt door een te hoge voltage
 
Dit zeg ik al jaaaaren. Me vrouwtje is 12 jaar OK assistent geweest in verschillende prive klinieken. Hun aspireren nooit.

Nee precies, zij hebben hun opleiding gedaan en hebben er zat ervaring in. We hebben het hier over een beginner remember of zag je dat niet aan de opbouw van het verhaal! Safety first! Eerste tijd gewoon aspireren zodat je weet waar grote aderen liggen, heb je dat onder de knie dan duw je hem er gewoon maar dat is nu niet het geval.
 
Nee precies, zij hebben hun opleiding gedaan en hebben er zat ervaring in. We hebben het hier over een beginner remember of zag je dat niet aan de opbouw van het verhaal! Safety first! Eerste tijd gewoon aspireren zodat je weet waar grote aderen liggen, heb je dat onder de knie dan duw je hem er gewoon maar dat is nu niet het geval.
De reden waarom niet word geaspireerd is omdat je met aspireren ook beweegt en je dan ook in een bloedvat kunt zitten. Het is onmogelijk om niet te bewegen als je aspireert. En zodra je bewogen hebt is aspireren dus eigenlijk zinloos.
 
De reden waarom niet word geaspireerd is omdat je met aspireren ook beweegt en je dan ook in een bloedvat kunt zitten. Het is onmogelijk om niet te bewegen als je aspireert. En zodra je bewogen hebt is aspireren dus eigenlijk zinloos.

Kerel ook als je op kop duwt als je injecteerd beweeg je de spuit/naald ook, heb je parkinson ofzo dan? Als ik injecteer in me bil kan ik de spuit vasthouden met 1 hand, me vingers op de injectie spot, waardoor ik hem in 1 positie kan houden en met me andere hamd kan ik de zuiger een heel klein beetje terug trekken, dit zelfde geld voor benen, kuiten, bij schouders is heteen ander verhaal daar heb ik ondertussen een vaste hand voor gekregen, tevens nooit bloed in de spuit gehad. Maar goed ieder heeft zn eigen manier.. Vraag me dan ook af hoe jij hebt geaspireerd haal je die naald er ver uit en stop je hem er weer in ofzo ja dan kun je inderdaad een bloedvat raken pannekoek dit is ook niet de manier om het te doen en hoe doe je dit met trenbolone?.

Punt is, alcohol doekje over de injectie spot, de naald erin, vaste hand, de diepte behouden, de zuiger langzaam ff terug trekken en spuiten, langzaam eruit halen en je huid naar de zijkant trekken met je vingers waardoor het gaatje dicht gaat en er niets uitloopt, even zo dat velletje naar de zijkant houden, loslaten en weer een alcohol doekje erover, evt bij gevoeligheid wat bewegen en de spier warmhouden en we are done..
 
Kerel ook als je op kop duwt als je injecteerd beweeg je de spuit/naald ook, heb je parkinson ofzo dan? Als ik injecteer in me bil kan ik de spuit vasthouden met 1 hand, me vingers op de injectie spot, waardoor ik hem in 1 positie kan houden en met me andere hamd kan ik de zuiger een heel klein beetje terug trekken, dit zelfde geld voor benen, kuiten, bij schouders is heteen ander verhaal daar heb ik ondertussen een vaste hand voor gekregen, tevens nooit bloed in de spuit gehad. Maar goed ieder heeft zn eigen manier.. Vraag me dan ook af hoe jij hebt geaspireerd haal je die naald er ver uit en stop je hem er weer in ofzo ja dan kun je inderdaad een bloedvat raken pannekoek dit is ook niet de manier om het te doen en hoe doe je dit met trenbolone?.

Punt is, alcohol doekje over de injectie spot, de naald erin, vaste hand, de diepte behouden, de zuiger langzaam ff terug trekken en spuiten, langzaam eruit halen en je huid naar de zijkant trekken met je vingers waardoor het gaatje dicht gaat en er niets uitloopt, even zo dat velletje naar de zijkant houden, loslaten en weer een alcohol doekje erover, evt bij gevoeligheid wat bewegen en de spier warmhouden en we are done..
We hebben een expert hier. Dokter Wrangler
 
  • Like
Waarderingen: vntl
Uit de boeken maar waar blijft die praktische ervaring van je. Je kan me niet vertellen dat wanneer je in een kleinere spiergroep injecteerd, zoals je biceps, kuiten, traps dat je NIET aspireerd, zowiezo bij beginnende prikkers altijd aanraden, prik je in een ader en je spuit door dan merk je dit echt wel, zweten hoesten tintelingen, sterretjes zien laat staan als je trenbolone injecteerd en niet aspireerd dan krijg je dat heftige gevoel dat je leeft, durf te wedden als hij geaspireerd had en kleine bolletjes bloed in de zuiger zag komen dat hij niet had door geprikt kaar een andere plaats had gezocht. Kortom als nog uit bijna 15jaar ervaring en levenslessen en slecht 1 maal een ontsteking gehad raad ik aan om altijd wel te aspireren, het hoeft geen 1cc te zijn maar eventjes zachtjes voor de zekerheid die zuiger een klein beetje terug te trekken zodat je zeker weet dat er geen bloed bij komt.
Aspireer nergens nada nooit. Geen een spiergroep.
 
Ach ja ieder zn manier, nooit onstekingen of negatieven gehad door deze manier. Bij tren al helemaal dat wil ik niet in de buurt hebben van me aderen
 
Ach ja ieder zn manier, nooit onstekingen of negatieven gehad door deze manier. Bij tren al helemaal dat wil ik niet in de buurt hebben van me aderen
Nog nooit een tren hoest gehad of ik nou aspireer of niet.
 
Als je geen ontsteking kunt herkennen kun je er ook geen krijgen :D
 
Als je geen ontsteking kunt herkennen kun je er ook geen krijgen :D

Geld ook voor dagelijks injecteren Mr. Galen, Als je al jou kennis in bodybuilding stak zou je een grote wijze betrouwbare bodybuilding guru kunnen worden maar we weten beiden je raakt nauwlijks een dumbell of naald aan, hier is geen ervaring te spreken alleen maar kennis.
 
Geld ook voor dagelijks injecteren Mr. Galen, Als je al jou kennis in bodybuilding stak zou je een grote wijze betrouwbare bodybuilding guru kunnen worden maar we weten beiden je raakt nauwlijks een dumbell of naald aan, hier is geen ervaring te spreken alleen maar kennis.
Laat eens foto’s van jouw fysiek zien ipv andere afzeiken.
 
Laat eens foto’s van jouw fysiek zien ipv andere afzeiken.

Wow nee Pleister zeik geen andere mensen af sorry het is eerder andersom mocht het zo zijn dan zal me zins opbouw anders zijn geweest, zeg wat ik denk dit kan fout/goed zijn en/of goed overkomen of minder goed overkomen voor andere en geef me mening op basis van eigen ervaring/kennis, ik zeg niet dat ik alles weet maar ik weet voldoende om iedere keer progressie te boeken om zo naar mijn doel te kunnen werken en ale extra info is mooi meegenomen, daarom is het belangrijk dat je niet alles uit de boeken haalt maar ook dingen zelf ervaart om terug te komen op jou respons je kan me profiel foto's zo nu en dan bekijken, deze verander ik op ze tijd verder dan dat zul je moeten wachten tot ik +140kg ben en mezelf overal toonbaar maak momenteel 119kg, 183cm, 10% vet
 
Zelf een opleiding gedaan in de verpleging en mijn ex werkte op de eerste hulp.
Gewoon geleerd om altijd te aspireren.
Ik snap dat een OK assistente dat niet hoeft aangezien die voornamelijk infuus zetten.....

Bij alles wat wij in de spier moesten zetten deden we een controle.
Misschien is dat tegenwoordig anders, ben er al ruim 15 jaar uit.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven