Fitness Seller

Bultjes op mn elleboog (filmpje)

Machtig mooi :) Dit soort dingen zijn altijd cool om te zien.

Machtig mooi :) Dit soort dingen zijn altijd cool om te zien.

2i71yld.jpg

:yarly:
Ik vind zulke dingen wel interessant om te zien. Net zoals operaties. Dat doet me echt helemaal niks. Net zoals die ene dikke puist die ze opensneden en waar het pus uitkwam alsof het mayo uit een tube was.

Mijn ouders keken veel operatieprogramma's op tv en als 13-jarige toen internet een hit aan het worden was zat ik veel op rotten.com. Dus ik kijk nergens meer van op.

:yarly:
Ik vind zulke dingen wel interessant om te zien. Net zoals operaties. Dat doet me echt helemaal niks. Net zoals die ene dikke puist die ze opensneden en waar het pus uitkwam alsof het mayo uit een tube was.

Mijn ouders keken veel operatieprogramma's op tv en als 13-jarige toen internet een hit aan het worden was zat ik veel op rotten.com. Dus ik kijk nergens meer van op.

haha :D wat vind je dan van dat ene filmpje waar 2 mannen (russen?) met een hamer iemand zijn hoofd naar pulp slaan terwijl hij nog leeft

haha :D wat vind je dan van dat ene filmpje waar 2 mannen (russen?) met een hamer iemand zijn hoofd naar pulp slaan terwijl hij nog leeft

Nooit gezien. Het is geen hobby van me om zoveel mogelijk ranzige meuk te kijken verder hoor :D
Maar dat soort geweldfilmpjes enzo vind ik niks. Zeker omdat je ook niet weet wat er achter zit. Voor hetzelfde geld was het een of andere pedo die 30 kinderen had verkracht. Maakt zo'n filmpje meteen heel anders.

Viel mee alleen damn bij die tweede..echt te ranzig :thumbup:

Best vet filmpje, lijkt me een heel raar gevoel. :p

Terug
Naar boven