Thoa
Novice
- Waardering
- 0
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 82kg
- Vetpercentage
- 15%
Dit is mijn eerste post op dit forum en daarom alvast een hallo,
Mijn verhaal:
Ik ben zon 2 jaar geleden begonnen met afvallen woog des tijd 99 kilogram.
Ik ben in zo'n 4 jaar tijd ongeveer 20 kilo aangekomen, dit omdat ik des tijd samen ging wonen en je alles maar een beetje laat verslappen. Nu had ik dus 2 jaar terug besloten dat het genoeg was en ik het tijd vond de levenswijze die ik erop na hield eens om te gooien. Ben toen in ongeveer anderhalf jaar tijd 25 kilo afgevallen. Sinds juni vorig jaar ben ik toen begonnen met fitness, 3 maal per week ongeveer een uur. Dit was helaas niet genoeg om mij te helpen met het eind doel en ben zodoende eens gaan rond kijken op internet en ben op dit forum terecht gekomen. Na alles een tijd gevolgd te hebben, wat dingen te hebben verzameld heb ik 3 maand terug besloten mijn eten en trainen aan te passen. Begon met een 20% in body fat en heb het nu zo tussen de 16 a 17% zitten. Toch ben ik onzeker over of ik kwa voeding alles correct doe (niet na gelaten voor comments over trainen want die worden altijd gewaardeerd).
Mijn voedings schema als bijlage.
Het training schema is vrij simpel:
Maandag: Hardlopen half uur 5 en een half km
Dinsdag: Schouders, nek en onderrug
Woensdag: hardlopen half uur 5 en een half km
Donderdag: Borst, Biceps
Vrijdag: Benen, Kuiten (half uur spinning na kracht)
Zaterdag: Triceps, Buik
De setjes voor kracht: 12-10-8-8-12 60%-75%-90%
De kracht training doen we meestal in drie kwartier tijd.
Ik hoop hiermee voldoende info gegeven te hebben om van jullie wat advies te kunnen krijgen in wat verkeerd/anders kan gaan doen of wat ik juist goed en moet vol houden.
Mijn verhaal:
Ik ben zon 2 jaar geleden begonnen met afvallen woog des tijd 99 kilogram.
Ik ben in zo'n 4 jaar tijd ongeveer 20 kilo aangekomen, dit omdat ik des tijd samen ging wonen en je alles maar een beetje laat verslappen. Nu had ik dus 2 jaar terug besloten dat het genoeg was en ik het tijd vond de levenswijze die ik erop na hield eens om te gooien. Ben toen in ongeveer anderhalf jaar tijd 25 kilo afgevallen. Sinds juni vorig jaar ben ik toen begonnen met fitness, 3 maal per week ongeveer een uur. Dit was helaas niet genoeg om mij te helpen met het eind doel en ben zodoende eens gaan rond kijken op internet en ben op dit forum terecht gekomen. Na alles een tijd gevolgd te hebben, wat dingen te hebben verzameld heb ik 3 maand terug besloten mijn eten en trainen aan te passen. Begon met een 20% in body fat en heb het nu zo tussen de 16 a 17% zitten. Toch ben ik onzeker over of ik kwa voeding alles correct doe (niet na gelaten voor comments over trainen want die worden altijd gewaardeerd).
Mijn voedings schema als bijlage.
Het training schema is vrij simpel:
Maandag: Hardlopen half uur 5 en een half km
Dinsdag: Schouders, nek en onderrug
Woensdag: hardlopen half uur 5 en een half km
Donderdag: Borst, Biceps
Vrijdag: Benen, Kuiten (half uur spinning na kracht)
Zaterdag: Triceps, Buik
De setjes voor kracht: 12-10-8-8-12 60%-75%-90%
De kracht training doen we meestal in drie kwartier tijd.
Ik hoop hiermee voldoende info gegeven te hebben om van jullie wat advies te kunnen krijgen in wat verkeerd/anders kan gaan doen of wat ik juist goed en moet vol houden.

)