AndroidHealthClinic

Burn the fat, is dit de goeie richting?

• Topic Starter Topic Starter
Vet percentage heb ik laten meten met zo een huidplooimeter

Kortom ik ga nu dus naar 2400 kilocalorieën toe eten en dat dus ongeacht het sport
gedeelte

en dan zit ik goed?

of moet ik juist onderhoud eten dus de 2700

Vet percentage heb ik laten meten met zo een huidplooimeter

Kortom ik ga nu dus naar 2400 kilocalorieën toe eten en dat dus ongeacht het sport
gedeelte

en dan zit ik goed?

of moet ik juist onderhoud eten dus de 2700

Ok, dat is een goeie manier.

Heb je die pagina gelezen die ik je heb voorgesteld?

De formule van Katch-McArdle is als volgt:
BMR = 370 + (21.6 * LBM in kg)

Dus in jouw geval BMR = 370 + (21,6 * 63,91) = 1750 kcal

Gezien de hoeveelheid die jij sport, kom je uit op een activiteitsfactor van 1,55

Dus in jouw geval Onderhoud = 1750 * 1,55 = 2700 kcal

Gezien je wilt cutten moet je je calorie intake verlagen. Ik zou rustig beginnen, met 300 kcal. Het maximum is ongeveer 500 kcal.

Dus in jouw geval Cut = 2700 - 300 = 2400 kcal

Jah ik heb hem door gelezen, kwam tot de zelfde conclusie inderdaad.

Super bedankt ik denk dat ik hiermee al een heel eind ga komen!! Ik zal over ongeveer 2 a 3 weken eens een update geven kijken hoe het er dan mee staat!

Alvast heel erg bedankt voor de hulp en tijd!

Jah ik heb hem door gelezen, kwam tot de zelfde conclusie inderdaad.

Super bedankt ik denk dat ik hiermee al een heel eind ga komen!! Ik zal over ongeveer 2 a 3 weken eens een update geven kijken hoe het er dan mee staat!

Alvast heel erg bedankt voor de hulp en tijd!

Graag gedaan :). Ben benieuwd naar je update. Succes!

Update, gaat super lekker heb in de afgelopen weken het schema aangepast ben daarmee 1 kilo kwijt geraakt en ongeveer 2% overall vet percentage!

een vraag, op de dagen dat ik niet train, is het dan verstandiger om minder KH in te nemen?

tweede vraag, moet ik de KH mijden na het trainen of juist voor en na het trainen nemen en dan de rest van de dag een beetje mijden?

Zoals het nu staat eer ik 1e 2e 3e maaltijd me KH en dan na mijn training bijna geen KH meer.

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven