MuscleMeat

Butterfly effect

lijkt me idd erg slecht gecast, maar vind m wel een symphatieke gast

qua film, geen idee wat ik ervan moet denken.

lijkt me idd erg moelijk om de film serieus te nemen met die cast...

krijg je nou eenmaal als je te lang in eenzelfde rol/genre blijft

Vandaag gezien, echt een topfilm :thumbs:

Deze film is egt top, iedereen die hem afkraakt omdat k*tcher erin zit is gewoon dom, of heeft de film niet gezien:)

Indd, superfilm, gewoon effe iets totaal anders.

Zette mij iig aan het denken over bepaalde dingen die anders zouden kunne zijn in mijn leven als ik andere ''paden" zou hebben bewandelt.

was er wel ffe stil van:o

Nogmaals Must see Topfilm:D

Snap dat K*tcher gezeik niet, hij acteert gewoon prima en is geen grote afleiding voor de film. Ik heb me prima vermaakt bij allebei de keren dat ik dit film heb gezien. :thumbs:

Hahaha, goede topic kick.

2004. Netjes.

Gisteren nog gezien, maar is en blijft een geweldige film.
Al moet je wel beide endings hebben gezien.

Ligt er maar aan welke je meer ligt natuurlijk.

huh meerdere eindes? ik heb de divx versie hahahahahaha

héhé nice bump, bizar genoeg heb ik die film vrijdag voor de eerste keer gezien en vond K*tcher best wel goed in deze film

Gisteren nog gezien, maar is en blijft een geweldige film.
Al moet je wel beide endings hebben gezien.

Ligt er maar aan welke je meer ligt natuurlijk.

Hoe bedoel je? Dat er meerdere versies zijn? Of bedoel je de originele ending en de ending door K*tcher...

héhé nice bump, bizar genoeg heb ik die film vrijdag voor de eerste keer gezien en vond K*tcher best wel goed in deze film

Zou niet zo snel een andere film van hem kunnen bedenken waarin hij speelt, maar hij speelde in deze film idd overtuigend.

huh meerdere eindes? ik heb de divx versie hahahahahaha

Hoe bedoel je? Dat er meerdere versies zijn? Of bedoel je de originele ending en de ending door K*tcher...

Zou niet zo snel een andere film van hem kunnen bedenken waarin hij speelt, maar hij speelde in deze film idd overtuigend.

Er zijn 2 eindes, het ligt hierbij aan welke film hij op de projector krijgt te zien op het eind. Voor de mensen die de film nog niet hebben gezien verklap ik het dan ook niet.

K*tcher liet hier in zien dat hij zeker andere rollen goed kan spelen.

Terug
Naar boven