Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik zit nu zeg maar in het "tweede gedeelte" van het spel.
Ik vecht nu tegen allerlei aliens, ben begonnen met de GDI campaign. Na een aantal missies moet heb je Kane z'n bunker neergehaald met een huge ass bom, en daarna gaan aliens de aarde aanvallen, en moet je die weer gaan verslaan. Ik vind het gedeelte dat je gewoon tegen de nod moet vechten leuker.

Ik heb 'm nog niet in m'n bezit. Heb enkel de demo gespeeld, maar die vond ik toch minder dan Generals.
Ben ook niet zo'n fan van de NOD en GDI. Nee, geef mij maar Red Alert!![]()

Ik mis een hoop dingen in dit spel, of lijkt dat maar, geen boten, minder vliegtuigen? Er waren echt veel meer opties in gererals dacht ik?
Ik mis een hoop dingen in dit spel, of lijkt dat maar, geen boten, minder vliegtuigen? Er waren echt veel meer opties in gererals dacht ik?

In patch 101 is in ieder geval de intelligentie en power van die scrin al flink naar beneden gehaalt stond op de website van EA... vooral in multiplayer via internet zijn er al een hoop Scrin players geblokkeert, IVM dat de balans tussen de 3 partijen vooral dus in skirmish en multiplayer van geen kant klopte ...
In patch 101 is dit verholpen .. inmiddels is patch 103 beschikbaar
C&C 3 =! Generals.
Totaal andere game gewoon.
Ik zit nu in de laatste missie van NOD. Probeer de GDI van afstand weg te nuken, maar moet mijn nuke steeds voor hun Ion cannon gebruiken die ze blijven rebuilden. En je mag maar 1 nuke per keer.
Bij Generals had je op een gg moment 5 superweapons die je tegelijk kon afvuren. Dan was het al snel 'gg'.![]()

.