MuscleMeat

C&C 3 ervaringen!

ik vind generals zerohour toch beter

ik ben em nu van benchmarc's pc aan het downloaden :D dadelijk eens spelen.

ik vond C&C generals wel aardig, zero hour wat minder.. iets teveel van t goede.

Maarja, de orginele C&C en Redalert heb ik het leukst gevonden.

Ik zit nu zeg maar in het "tweede gedeelte" van het spel.

Ik vecht nu tegen allerlei aliens, ben begonnen met de GDI campaign. Na een aantal missies moet heb je Kane z'n bunker neergehaald met een huge ass bom, en daarna gaan aliens de aarde aanvallen, en moet je die weer gaan verslaan. Ik vind het gedeelte dat je gewoon tegen de nod moet vechten leuker.

Ik ben al paar dagen druk aan het downloaden :o Heb al die c&c en red alert spellen uitgespeeld en vond ze allemaal super. Dune 2 ook. Voor de rest speel ik geen spellen :)

Ik zit nu zeg maar in het "tweede gedeelte" van het spel.

Ik vecht nu tegen allerlei aliens, ben begonnen met de GDI campaign. Na een aantal missies moet heb je Kane z'n bunker neergehaald met een huge ass bom, en daarna gaan aliens de aarde aanvallen, en moet je die weer gaan verslaan. Ik vind het gedeelte dat je gewoon tegen de nod moet vechten leuker.
Welnee, the Scrins zijn bruut om tegen te spelen.

Zorg wel voor veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel anti air (en goede micromanagen die zooi, want de range van de alien gunships is absurb lang. ;)

Ik vind het een relaxe game, ik ga hem denk ik maar kopen ;)

ik heb nu met de GDI de nod verslagen. Nu komen die k*t aliens.....

Ik mis een hoop dingen in dit spel, of lijkt dat maar, geen boten, minder vliegtuigen? Er waren echt veel meer opties in gererals dacht ik?

Ik mis een hoop dingen in dit spel, of lijkt dat maar, geen boten, minder vliegtuigen? Er waren echt veel meer opties in gererals dacht ik?

Jep, en je kan zelfs geen muren meer bouwen wat bij Tiberium Sun wel kon...

In sommige punten hebben ze het iets 'afgeratseld'.

Maar wie weet wat de patches gaan brengen.

In patch 101 is in ieder geval de intelligentie en power van die scrin al flink naar beneden gehaalt stond op de website van EA... vooral in multiplayer via internet zijn er al een hoop Scrin players geblokkeert, IVM dat de balans tussen de 3 partijen vooral dus in skirmish en multiplayer van geen kant klopte ...

In patch 101 is dit verholpen .. inmiddels is patch 103 beschikbaar

C&C 3 =! Generals.

Totaal andere game gewoon. :)

Ik zit nu in de laatste missie van NOD. Probeer de GDI van afstand weg te nuken, maar moet mijn nuke steeds voor hun Ion cannon gebruiken die ze blijven rebuilden. En je mag maar 1 nuke per keer. :(

Bij Generals had je op een gg moment 5 superweapons die je tegelijk kon afvuren. Dan was het al snel 'gg'. :o

In patch 101 is in ieder geval de intelligentie en power van die scrin al flink naar beneden gehaalt stond op de website van EA... vooral in multiplayer via internet zijn er al een hoop Scrin players geblokkeert, IVM dat de balans tussen de 3 partijen vooral dus in skirmish en multiplayer van geen kant klopte ...

In patch 101 is dit verholpen .. inmiddels is patch 103 beschikbaar

Maar je kan nergens de patch 1.01 downloaden.
Is volgens mij weer offline gehaald, misschien ivm bugs ofzo.

C&C 3 =! Generals.

Totaal andere game gewoon. :)

Ik zit nu in de laatste missie van NOD. Probeer de GDI van afstand weg te nuken, maar moet mijn nuke steeds voor hun Ion cannon gebruiken die ze blijven rebuilden. En je mag maar 1 nuke per keer. :(

Bij Generals had je op een gg moment 5 superweapons die je tegelijk kon afvuren. Dan was het al snel 'gg'. :o

Wtf. Ik dacht na de NOD campaign klaar te zijn, mag je de Scrin ook nog gaan spelen!

Kom nu al tijd tekort! :D

En uitgespeeld!

Laatste level Scrin 2x moeten restarten maar als je door hebt dat de air units van de scrin bruut overpowerded zijn en daar naar gaat handelen is het ook 'gg'. :)

Leuke game dus. Zoals vanouds weer GDI vs NOD met nu opeens die Scrin als 3e faction. Een open verhaallijn met ruimte voor een expansions en/of C&C 4.

Elke faction heeft zijn sterkte punten. GDI techniek en brutal force (mammoth tanks), NOD moet het meer van surprise attacks hebben (stealth bombers) waar de Scrin vanuit de lucht oppermachtig is (mits je de tijd en $$$ hebt om de techtree in te gaan).

Online zal ik het niet snel gaan spelen aangezien 85% van de games bestaat uit een tankrush. Welke speler het snelste kan klikken en dus de 1ste tank het snelste eruit heeft wint. Daar is weinig fun aan. Maybe op een afgesloten server met wat vrienden of collega's dat het wel leuk is. :)

Ik vind C&C 3 maar k*t. Misschien was dit spel wat beter 4 jaar geleden maar tegenwoordig zit ik echt niet meer te wachten op lame tank rushes. Gfx stellen ook niet veel voor en de units zijn ook niet leuk.

• Topic Starter Topic Starter
gfx k*t? ok, "baka boko"

Nou ja na Gears of War ben ik niet snel tevreden meer :D

Terug
Naar boven