AndroidHealthClinic

C Ronaldo breekt neus van fan en geeft hem 'zijn' shirt

die gozer heeft geluk dat het bij een gebroken neus is gebleven

check deze powerr

0617_christiano_ronaldo_3161764_fame-1.jpg

Aders!!!

Haha die fan wordt flink genept, krijgt op t laatste moment een shirt dat ie net zo goed voor een paar tientjes uit de fanshop kon halen!

tuurlijk geeft die hem zn shirt als die niks deed kwam die gelijk op alle kranten te staan

Daar zou ik wel een beschuitje mee willen eten hoor.

:thumb:vind ik netjes van hem! had ik niet verwacht :) klasse

Mooi gebaar hoor, maar hoe kan het dat die andere dude net op dat moment komt met een nieuw shirt en die dan aan ronaldo geeft die hem dan vervolgens aan die fan geeft.

Is een shirtje uit de fanshop :D Had hem dan zijn shirt gegeven waar hij in speelde.

Ik zou met mijn ballen over gebroken glas kruipen om het gedragen shirtje van Ronaldo te besnuffelen.

En dan geven ze hem een andere ivm hygiene ? wtf.

Ik zou met mijn ballen over gebroken glas kruipen om het gedragen shirtje van Ronaldo te besnuffelen.

En dan geven ze hem een andere ivm hygiene ? wtf.

:kots: Het is niet correct om te zeggen wat voor vuile homo je bent, dus zal ik het maar niet doen :p:p

Je krijgt het shirtje toch uit de handen van Ronaldo ik denk dat die vent daar heus wel genoegen mee neemt.

Messi zou zijn shirt+schoenen hebben gegeven.

Grappig

Wat een lieve jongen

Voetbal is overrated. En voor het geld dat hij verdient mag iedereen mijn shirt hebben en wil ik af en toe wel een paar keer netjes doen. Vind dit niet meer dan normaal.

Terug
Naar boven