Fitness Seller

Cable Crossover

Vostro

Novice
Waardering
0
Lengte
1m84
Massa
78kg
Vetpercentage
10%
Hallo,

ik ben op zoek naar een kwalitatief goede cable crossover om thuis te kunnen trainen. Ik heb op dit forum al een post gelezen van iemand die een crossover gekocht had voor 900 euro incl. verzendingskosten. Ik vind nergens op internet een bedrijf die aan deze prijs tegemoet komt. Kennen jullie verdelers van crossovers of eventueel nog een goede 2de hands?

Alvast bedankt!!

Vriendelijke groeten

bij helisports heb je een powercage inclusief cross over volgens mij voor die prijs, dus 2 in 1 ;)

• Topic Starter Topic Starter
Bedankt voor de snelle (en zeer nuttige!! :)) reacties!!

Is het eigenlijk een beetje standaard voor een sportschool om een cable crossover te hebben staan? Sportschool waar ik nu train hebben ze die niet, zou voor in de toekomst toch wel leuk vinden om mee te trainen.

Is het eigenlijk een beetje standaard voor een sportschool om een cable crossover te hebben staan? Sportschool waar ik nu train hebben ze die niet, zou voor in de toekomst toch wel leuk vinden om mee te trainen.
Ja. Elke gym hoort er een te hebben imo.

• Topic Starter Topic Starter
ja, waar ik train hebben ze die ook, en persoonlijk vind ik dat het een van de betere toestellen is, aangezien je er de meeste -zoniet alle -spiergroepen mee kan trainen van het bovenlichaam. En indien je jezelf een bankjes koopt en enkele andere grepen kan je er ook beenspieren mee trainen.. ideaal dus:-)

ja, waar ik train hebben ze die ook, en persoonlijk vind ik dat het een van de betere toestellen is, aangezien je er de meeste -zoniet alle -spiergroepen mee kan trainen van het bovenlichaam. En indien je jezelf een bankjes koopt en enkele andere grepen kan je er ook beenspieren mee trainen.. ideaal dus:-)

ik heb er thuis ook 1 staan

ik heb zelf een van panatta 2de hands

ik heb zelf een van panatta 2de hands

Ik heb ooit er eentje misgelopen door mijn eigen schuld. Ik dacht dat je er niet veel oefeningen mee kon doen en kabels leken me onhandig. Boy, was I wrong :(
Ik heb er nog altijd spijt van. Panatta is supergoei merk.

Als je ooit jouw Panatta moest wegdoen, laat maar weten. Ik zal deze fout geen 2x maken :cool:

Ik heb ooit er eentje misgelopen door mijn eigen schuld. Ik dacht dat je er niet veel oefeningen mee kon doen en kabels leken me onhandig. Boy, was I wrong :(
Ik heb er nog altijd spijt van. Panatta is supergoei merk.

Als je ooit jouw Panatta moest wegdoen, laat maar weten. Ik zal deze fout geen 2x maken :cool:

dat zie ik niet snel gebeuren :)

Terug
Naar boven