XXL Nutrition

Café Weltschmerz

Bezoekers in dit topic

Ik denk daar heel anders over. Nevertheless, het door de Amerkikaanse overheid officiele naar buiten gebrachte verhaal klopt van geen kant.

Wat is het juiste verhaal dan wel?
 
Dat is dan makkelijk kritiek leveren, niet eens zijn met het gangbare verhaal, maar geen alternatief weten.
 
Het waren die dekselse joden uit Jeruzalem. :mad:
 
Dat is dan makkelijk kritiek leveren, niet eens zijn met het gangbare verhaal, maar geen alternatief weten.

Mijn kritiek is nooit gebaseerd op niets.

Ik denk dat een heel klein clubje de volledige waarheid weet.

Hopelijk vind je het leuk dit boek te lezen:

0375714499.jpg


En anders besteedt 2 uur van je tijd hier aan als je niet van lezen houd, en dan mag je voor jezelf uitmaken waar en waar niet er 'cherry picking' plaatsvind.

 
Over het grote gebrek aan intellectualisme en waarom vrouwen de ‘wetten’ van de islam volgen? Afvallige Lale en bekeerling/salafist Dennis Honing maken een rondgang door de wetten en regels van de islam en bekritiseren de afwezigheid van intellectuele reflectie binnen de islamitische gemeenschap.

Lale is een ‘afvallige’. De 21 jarige student Nederlands heeft afstand genomen van de ideeën uit haar Turkse gemeenschap. (Zie ook de aflevering met Sujet Shams https://youtu.be/ZTBJoefkS-I). Vanaf nu zal zij bij CafeWS regelmatig columns maken rond haar problematiek.
 
Peter Vlemmix in gesprek met Eva Vlaardingerbroek. Laatstgenoemde is een uitgesproken lid van het Forum voor Democratie, want ze is jong, rechts en vrouw, dat trekt de aandacht. Jonge vrouwen zijn, volgens Vlaardingerbroek, ondervertegenwoordigd in het rechtse geluid. Zij identificeren zich hoofdzakelijk met het dominante linkse discours, en daarmee voorkomen zij in ieder geval dat zij voor nazi of racist worden uitgescholden. Vlaardingerbroek omschrijft op basis van haar eigen ervaringen hoe intimiderend dit soms kan zijn en kan leiden tot zelfcensuur. Maar dit linkse gedachtegoed leidt ook tot excessen en is vaak ook nog strijdig met de eigen idealen. Als voorbeeld noemt Vlaardingerbroek de rechtszaak tegen Khalid F., het debat over de terugkeer van de IS- vrouwen, en het vurige pleidooi voor diversiteit en de vrijheid van meningsuiting.
 
Zelfs zonder geluid zou ik kijken. (no sexism)
 
  • Haha
Waarderingen: Vonk
Tegen een Viking prinses zeg ik niet nee.
 
Ze zit in Brussel geloof ik. Is te doen voor je.
 
Ze zal gemakkelijk te vinden zijn. Amper blanken aldaar.
 
Back
Naar boven