XXL Nutrition

caffeine vrije cola

ja is toch ook zuur en suiker ...

haha, duhh

• Topic Starter Topic Starter
caffeine vrije cola is volgens mij nooit suiker in(die van mij neit iig)
maar ok, ik wist wat precies het schadelijke is voor je tanden bij normale (light) cola dus dacht dat cafeine vrije cola misschien minder slecht zou zijn:D

Tis caffeine vrij light, geen suiker en geen caffeine. Gebruik ik ook in de cut als drinken. iets van 99% water ofzo...

het slechte voor je tanden zit 'm in het zuur, niet in de suikers (voornamelijk dan)...

zit er ook van dat zuur in ice-tea ? want ik drink af toe wel graag een blikje lipton ice-tea

zit er ook van dat zuur in ice-tea ? want ik drink af toe wel graag een blikje lipton ice-tea

Alles met prik (koolZUUR) heeft dat ja...
De combinatie met een hoop suiker (zoals in gewone cola) maakt het helemaal funest voor je tanden...

Heel af en toe is niet verkeerd. Er zijn ergere dingen in het leven.

wat er in cola zit weet ik niet, maar voor je tandne is het blijkbaar niet alte goed. langs de andere kant als je zwaar traint belast je je lichaam ook (gevrichten enzo) is dat dan beter? je gaat ooit wel is aan iets sterven (wrs kanker) dus als je ooit last krijgt van je tanden zal dat wrs je kleinste zorg zijn aangezien je gewoon valse kan laten zetten. als je eenmaal problemen met gevrichten krijgt tjah dan heb je pas grote zorgen.

ik ken enkel oudere mensen die last hebben van gewrichten door te lang te zwaar te trainen, van cola hebk nog nooit iets gehoord. buiten een gescheurde maag door teveel cola

een gescheurde maag? :orly:

Raar verhaal. Je laat toch een flinke boer als er gas/lucht in je maag zit?

geen idee, men neef vertelde het me ooit toen ik klein was. mss was het ene leugentje om me minder cola te doen drinken. nudat ik erbij nadenk zal het dat wel zijn. idd raar vehraal:s:s:s

Terug
Naar boven