Gennesis
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 21
- Lengte
- 1m77
- Massa
- 90kg
Ik heb een poosje geleden wat gelezen over calorie cycling? Zou dit passen in mijn huidige ketogene dieet?
Mijn normale macros en kcals zijn:
2500kcal
141g protein
25g carbs
204g vet
De bedoeling zou dan zijn dat je bv 2 dagen hogere calorieën eet en 2 dagen lagere calorieën.
Heeft iemand hier ervaring mee in zijn/haar cut? Is dit effectief? Momenteel ben ik een maand aan het cutten en heb mooie resultaten behaald maar wil eens wat verandering brengen, ik eet 6x per dag mijn benodigde macro's en kom zo aan mijn totale calorieën per dag.
Ik zou dan op lage dagen dit nemen:
2200kcal
124g protein
22g carbs
180g vet
Op hoge dagen:
2800kcal
158g protein
28g carbs
229g vet
Zou dit enig effect geven ivm vetverbranding? Mijn trainingsprogramma bestaat uit stronglifts 5x5 om kracht te behouden, zou ik dan op trainingsdagen hogere kcals eten en op rustdagen lagere kcals?
Bedankt!
Mijn normale macros en kcals zijn:
2500kcal
141g protein
25g carbs
204g vet
De bedoeling zou dan zijn dat je bv 2 dagen hogere calorieën eet en 2 dagen lagere calorieën.
Heeft iemand hier ervaring mee in zijn/haar cut? Is dit effectief? Momenteel ben ik een maand aan het cutten en heb mooie resultaten behaald maar wil eens wat verandering brengen, ik eet 6x per dag mijn benodigde macro's en kom zo aan mijn totale calorieën per dag.
Ik zou dan op lage dagen dit nemen:
2200kcal
124g protein
22g carbs
180g vet
Op hoge dagen:
2800kcal
158g protein
28g carbs
229g vet
Zou dit enig effect geven ivm vetverbranding? Mijn trainingsprogramma bestaat uit stronglifts 5x5 om kracht te behouden, zou ik dan op trainingsdagen hogere kcals eten en op rustdagen lagere kcals?
Bedankt!

.