Fitness Seller

Calorieverlies bij HIIT

Voor mij werkt HIIT aardig tegen vetverlies. (let wel ik heb nooit langdurige cardiotrainingen geprobeerd). Ik doe 30 minuten HIIT na mijn krachtraining.

Ik begon op 18%
3 weken later : 16.5
3 weken later : 14.4
3 weken later 12.1

daar zit ik nu dus nog even doorknallen tot de zomer. Mijn spierverlies valt reuze mee (niet eens zichtbaar) je oogt wat kleiner in een shirt maar bent een stuk mooier zonder ;) Bicpes zijn bijvoorbeeld 39 cm gebleven.

Let vooral goed op je eten dat is het belangrijkst. Ik tel niet elke Calorie die ik binnnen krijg maar heb dit wel de eerste 3 weken gedaan om een beetje een besef te krijgen hoeveel waarin zit.

Succes

ja was het maar zon feest, 6% verlies je niet in 3 weken.
tenzij je gewoon niks vreet en hele dag cardio doet, maar dan verlies je uiteraard niet alleen vet.
jij zal dus voornamelijk spier verloren zijn of je verzint maar wat.

Hey Noeloe sorry voor de late reply.
Ik heb 5x per week 31 minuten gefietst

1 min level 6 inkomen
5 min level 8 doorfietsen
---------------------------
1 min level 12 voluit
2 minuten level 6 5x
---------------------------
5 minuten level 8
1 minuut level 2 uitfietsen

dan zit je totaal op 31 minuten als ik t goed heb getikt.

hiervoor doe ik een uur tot anderhalf uur krachtraining. Worden dus lange dagen.
Er moeten altijd mensen zijn die twijfelen aan resultaten. In de hogere procenten (waar ik zat) is het niet zo moeilijk rond de 3% per maand te verbanden als je goed gedisiplineert bezig bent en je voeding op een goede manier drastisch omgooit.

btw kan je tellen barbellman? Hoeveel is 3 keer 3 weken??? is dat 3 weken of zullen dat er 9 zijn?

Mijn voedingsschemastaat hier
http://forum.dutchbodybuilding.com/f9/vragen-over-eerste-cut-schema-149843/

probeer rond de 2300 per dag te eten maar dit is voor mijn gewicht.

Succes man.

Ben nu weer 8 weken verder na mn laatste meting.
Kom net bij willem jonkman vandaan en heeft me gemeten op 10.1 %
Hij vertelde me ook dat voor vetverlies een langdure cardio van max 40 minuten beter voor me was dan interval training. Ook moest mijn calorie inname verhoogt worden met meet koolhydraten.
Hoop dat je hier nog wat aan hebt.

Voor mij werkt HIIT aardig tegen vetverlies. (let wel ik heb nooit langdurige cardiotrainingen geprobeerd). Ik doe 30 minuten HIIT na mijn krachtraining.

Ik begon op 18%
3 weken later : 16.5
3 weken later : 14.4
3 weken later 12.1

daar zit ik nu dus nog even doorknallen tot de zomer. Mijn spierverlies valt reuze mee (niet eens zichtbaar) je oogt wat kleiner in een shirt maar bent een stuk mooier zonder ;) Bicpes zijn bijvoorbeeld 39 cm gebleven.

Let vooral goed op je eten dat is het belangrijkst. Ik tel niet elke Calorie die ik binnnen krijg maar heb dit wel de eerste 3 weken gedaan om een beetje een besef te krijgen hoeveel waarin zit.

Succes

Welke manier van HIIT training doe jij?

Heb gefietst maar hoorde dus van de week dat langdurige cardio toch beter zou zijn voor me.

Terug
Naar boven