Fitness Seller

cannabis slecht tijdens een kuur?

er wordt hier idd af en toe gezegd, je moet er het maximale uithalen, maar na zoveel kuren, zouden er hier toch al enkele olympians moeten rond toeven nee?

Lekker jointje= ontspanning en rust.

Maar doe het niet te veel, het is beter dan zuipen in ieder geval!

Ik lees soms dat er mensen zijn die tijdens hun kuur uitgaan, en drinken...in dit geval blowen ook al is dat minder erg.
MAAR HET PAST GEWOON NIET IN EEN SERIEUZE LIFESTYLE ALS BODYBUILDER ALS JE KUURT.
Voor mij is het ook gewoon discipline, misschien denken de anderen er anders over, maar als je met een gedachte van "ach er is meer dan bodybuilding", of "misschien heb ik iets minder gains, maar je moet toch genieten van het leven" start met een kuur vind ik je gewoon een LUL.

Het starten van een kuur wordt steeds makkelijker gezien.

waar maak jij je druk om man rook een joint relax :D

nu ffe ontopic ik rook zelf ook een 1 joint voor het slapen gaan (in de kuur en niet in de kuur) als ik moet kiezen tussen niet slaapen en geen wiet of wel slaapen en wel wiet is de keuze voor mij snel gemaakt .

zo lang het bij die ene joint blijft voor het slaapen gaan
kan het mischien weinig kwaad

maar zelf rook ik niet
en heb ik het dus ook niet nodig om in slaap te geraaken
tja ieder het zijn

Als je er maar direct mee stopt na je kuur, want dan is dat ene jointje wel mega-katabool (bij mij dan). Ik deed het dus ook tijdens een kuur en er zijn vast meer mensen die slecht slapen van AS. Een jointje s'avonds vond ik beter dan de hele dag verrot op me werk. Het was alleen de laatste keer dat ik enorm extreem liep te zweten overdag tijdens kuur+wiet.
Dat is voor mij dan toch een teken dat het niet zo best is voor m'n lichaam, dus ben ik er maar mee gestopt. Weet niet of ik ooit nog ga kuren ook.

ik ben al 12 jaar een echte die hard wietlover en ik geef toe het is ****ing hard soms om uit de sofa te komen .
maar na zoveel jaren vreetkicks en dus een seriueze papz*k te zijn geworden ga je hopelijk net zoals ik ff nadenken en er iets aan doen .
een optie is stoppen maar ik rook niet dus wat ter vervanging van je geliefde joint als karakter op dit gebied zero is .
nu is het ondertussen zo een gewoonte geworden dat het trainen eenmaal begonnen prima gaat .
dus gewoon ff tanden bijten om er aan te beginnen eenmaal goed halfweg de opwarming zijn de effecten van de weed bijna nietmeer te merken .
natuurlijk tijdens men kuurtje een beetje cutten in de gras .
en heb bv tijdens de winstrol wel een paar buzzy ervaringen .
ik compenseer het te kort aan karakter op weed gebied tegenwoordig aardig in de gym .
maar of het gezond is is natuurlijk een andere zaak .
maar de aas is ook niet bepaald een lieverdje voor je body .
je moet toch ooit dood gaan en dan liever in een mooie grote kist :D en mooie groene kamerplantjes op je zerk.;)

ik ben al 12 jaar een echte die hard wietlover en ik geef toe het is ****ing hard soms om uit de sofa te komen .
maar na zoveel jaren vreetkicks en dus een seriueze papz*k te zijn geworden ga je hopelijk net zoals ik ff nadenken en er iets aan doen .
een optie is stoppen maar ik rook niet dus wat ter vervanging van je geliefde joint als karakter op dit gebied zero is .
nu is het ondertussen zo een gewoonte geworden dat het trainen eenmaal begonnen prima gaat .
dus gewoon ff tanden bijten om er aan te beginnen eenmaal goed halfweg de opwarming zijn de effecten van de weed bijna nietmeer te merken .
natuurlijk tijdens men kuurtje een beetje cutten in de gras .
en heb bv tijdens de winstrol wel een paar buzzy ervaringen .
ik compenseer het te kort aan karakter op weed gebied tegenwoordig aardig in de gym .
maar of het gezond is is natuurlijk een andere zaak .
maar de aas is ook niet bepaald een lieverdje voor je body .
je moet toch ooit dood gaan en dan liever in een mooie grote kist :D en mooie groene kamerplantjes op je zerk.;)

mooi dat je er na 12 jaar er iets aan gaat doen;)

rook ook in de avond altijd een lekker saffie maar heb wel het gevoel dat ik altijd super geil ben erna test verhoogent hahahhaha

• Topic Starter Topic Starter
ik rook ook niet,alleen savonds na het traine 1a2 jointjes

thanx everybody

Terug
Naar boven