XXL Nutrition

Captagon ervaring gevraagd

Status
Niet open voor verdere reacties.
Captagon is uit de tijd,er zijn al veel beter middelen op de markt met minder bijwerkingen.
Voorbeeld : provigil en modafinil.
Deze werken zeer selectief en zouden het lichaam minder uitputten,ook niet na dagenlang gebruik.
Kan je die zonder voorschrift krijgen & wat kosten die?

@Br0: met welke klachten ben jij naar de dokter gegaan om zo'n voorschrift te krijgen? heb je zelf voor captagon gevraagt of heeft hij het vanzelf voorgeschreven?

Ik heb ook al positieve dingen gehoort over captagon ivm leren =)

• Topic Starter Topic Starter
Kan je die zonder voorschrift krijgen & wat kosten die?

@Br0: met welke klachten ben jij naar de dokter gegaan om zo'n voorschrift te krijgen? heb je zelf voor captagon gevraagt of heeft hij het vanzelf voorgeschreven?

Ik heb ook al positieve dingen gehoort over captagon ivm leren =)

Heb hem verteld dat ik moeite heb om mij te concentreren en in het verleden al captagon gebruikt heb om te blokken. Mijn dokter is dan ook relaxt :)

captagon is goe spul!!! zeker weten, je gaat als een trein!!!

wel mee oppassen, het is zeer verslavend. als je ermee begint moet je daar heel bewust van zijn!!

groetjes,

rudy

De legale speed imo.

Modafinal is goeie shit, lijkt mij een veel beter alternatief.

Jazeker!
Heb wat heerlijke moda capsules voor me liggen hier!

Die helpen me de dag door wanneer ik te moe ben, of ik me niet kan concentreren.

is dit hetzelfde effect als captagon? ik bedoel, van captagon voel je niets meer. je kan stuk zitten en het toch niet voelen, ook in de sport. waardoor je betere prestaties kan neerzetten (ik bedoel hiermee in duursport zoals wielrennen, hardlopen, ...)

wat is er tegenwoordig op de markt met zelfde eigenschappen ?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven