Vissertje10
Novice
- Waardering
- 0
Hallo!
Een tijd geleden ben ik begonnen met cardiotraining in een sportcentrum..
Ik moest in het begin een test doen waar uit kwam tussen welke hardslag ik het beste kon trainen. Hier heb ik me toen ook maar aan gehouden hoewel ik steeds maar merkte dat ik helemaal niet het gevoel had dat ik wat deedt.
Later bleek dus dat ik een te hoge hardslag heb plus een hoge tensie.
Geen oorzaak voor gevonden.. ben trouwens 21 met een gewicht van 54 k.
Medicijnen voor gehad maar weer mee gestopt omdat het weer redelijk goed was..
Nu ben ik sinds 2 weken weer begonnen met cardiotraining maar kan volgens de medewerkers daar geen test doen omdat mijn hardslag toch hoger ligt dan normaal.. Omdat hij nu wel weer is gestegen.
Na 20 minuten op de crosstrainer haal ik nog gemakkelijk de 180 waarbij in nauwlijks zweet of wat dan ook,.. Durf ook maar niet sneller te gaan.
Heeft hier misschien iemand ervaring met een goede cardiotraining en een te hoge hardslag?
Groetjes!
Een tijd geleden ben ik begonnen met cardiotraining in een sportcentrum..
Ik moest in het begin een test doen waar uit kwam tussen welke hardslag ik het beste kon trainen. Hier heb ik me toen ook maar aan gehouden hoewel ik steeds maar merkte dat ik helemaal niet het gevoel had dat ik wat deedt.
Later bleek dus dat ik een te hoge hardslag heb plus een hoge tensie.
Geen oorzaak voor gevonden.. ben trouwens 21 met een gewicht van 54 k.
Medicijnen voor gehad maar weer mee gestopt omdat het weer redelijk goed was..
Nu ben ik sinds 2 weken weer begonnen met cardiotraining maar kan volgens de medewerkers daar geen test doen omdat mijn hardslag toch hoger ligt dan normaal.. Omdat hij nu wel weer is gestegen.
Na 20 minuten op de crosstrainer haal ik nog gemakkelijk de 180 waarbij in nauwlijks zweet of wat dan ook,.. Durf ook maar niet sneller te gaan.
Heeft hier misschien iemand ervaring met een goede cardiotraining en een te hoge hardslag?
Groetjes!

tijden de trainingen.