Ja weer een vraag hierover zul je wel denken, ik zoek nu heel de tijd bij die zoekfunctie maar ik vind maar niet de info die ik zoek en nu zegt die zoekmachine bij een zin van 6 woorden dat er te weinig tekens zijn en erger me nu zo eraan dat ik de vraag maar gewoon zo stel inplaats van te blijven zoeken: Ik wil dus mijn vetpercentage gaan verlagen want de zomer komt eraan ik heb besloten in de ochtend cardio te gaan doen, ongeveer 30 minuten.
Nu zit ik met het probleem dat ik niet weet wat ik het beste moet doen qua voeding, bv ochtend: nuchtere maag cardio-whey shake-ontbijt of een andere volgorde: whey voor het joggen, ok nu mijn vraag: hoeveel minuten moet er tussen de inname van de whey shake zitten voor de ochtendcardio of erna, en ontbijt tegelijk of later? en hoeveel minuten na de whey shake of na het joggen? en hoeveel gram whey(ik neem aan alleen met water).
Alvast hartelijk bedankt voor de reacties
(Y)
Nu zit ik met het probleem dat ik niet weet wat ik het beste moet doen qua voeding, bv ochtend: nuchtere maag cardio-whey shake-ontbijt of een andere volgorde: whey voor het joggen, ok nu mijn vraag: hoeveel minuten moet er tussen de inname van de whey shake zitten voor de ochtendcardio of erna, en ontbijt tegelijk of later? en hoeveel minuten na de whey shake of na het joggen? en hoeveel gram whey(ik neem aan alleen met water).
Alvast hartelijk bedankt voor de reacties
(Y)