XXL Nutrition

Cardio KT samen meer dan7x per week?

Demian

Huge Freak
Waardering
649
Lengte
1m88
Massa
91kg
Vetpercentage
15%
Ik vraag me nou af of dit kan zonder spierafbraak?
Kan je bijv:
Maandag: Krachttraining
Dinsdag: Krachttraining + Hardlopen
Woensdag: Krachtraining
Donderdag: Hardlopen
Vrijdag: Krachttraining
Zaterdag: Hardlopen
Zondag: Hardlopen

Krachttraining heeft 15 min cardio als warming up, en 15 min cardio cooling down.

Vroeg me ook af of je moet gaan hardlopen met spierpijn, en of dit wel goed voor je herstel is?

Tijd: Genoeg
Apparatuur: Alleen in sportschool.
Doel: Minder vet, meer spieren, betere conditie.

Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter
no response? ;p

Uitgaande van een degelijk voedingsschemadenk ik dat jij aan het volgende progessie zult zien:

- Verbetering conditie
- Verlaging vetpercentage

Je doet alleen veelste veel cardio om deftige massa aan te zetten en waarschijnlijk pas jeje voeding ook niet op je doelen aan.

Aanpassing:
Maandag: Boksen
Dinsdag: Krachttraining (middag) + Hardlopen (avond)
Woensdag: Boksen
Donderdag: Hardlopen
Vrijdag: Krachttraining
Zaterdag: Hardlopen (afwisselend met Zondag)
Zondag: Rustdag (afwisselend met Zaterdag)

Laatst bewerkt:
waarom zou je geen massa krijgen als je gewoon goed eet en rust?
ik bedoel, je neemt eiwitsupplementen neem ik aan, je slaapt goed..
ze zeggen inderdaad spieren hebben 24-48 uur rust nodig, maar dat is toch zonder eiwitshakes en een minder goed voedingsschema? je groeit toch het meest in je slaap...

Na elke training 25 gram whey?

Graag zou ik wat meer advies willen hebben van mensen die hier wat vanaf weten! Beetje hulpzoekend hier haha

Bedankt :)

Het is wel heel veel cardio maar ja dan moet je maar meer eten als je gespierder wil worden. Als je genoeg eet en je voelt je niet elke training nog helemaal stuk van de vorige dan is het op zich wel te doen. Je zal alleen miss wel wat trager massa aanzetten aangezien je weinig rust.

Meer opinies please! :)

Wat wil je zelf eigenlijk? Wil je lager in bf komen te staan of wil je juist bulken en massa winnen. Gezien de stats in je log lijkt enorm veel cardio er niet zo bij te passen heb ik het idee.

Goede vraag, ik wil eigenlijk allebei...
Ik denk dat ik op dit moment nog wel wat in massa kan aankomen omdat ik redelijk beginner ben, ik wil mijn bf verlagen voor de zomer...

Doel is om in september de dam tot dam loop te doen...
Toch wil ik ook in massa ankomen (maar niet te veel omdat ik toch nog jong ben snap je?)

Goede vraag, ik wil eigenlijk allebei...
Ik denk dat ik op dit moment nog wel wat in massa kan aankomen omdat ik redelijk beginner ben, ik wil mijn bf verlagen voor de zomer...

Doel is om in september de dam tot dam loop te doen...
Toch wil ik ook in massa ankomen (maar niet te veel omdat ik toch nog jong ben snap je?)

Het lijkt me dat je toch al wel droog bent gezien je lichaamsgewicht bij die lengte of heb ik dat verkeerd?

Oke, ik ken de dam tot dam loop niet maar ik neem aan dat je bedoeld dat je conditie dan op orde moet zijn?

Hoezo wil je vanwege je leeftijd geen extra massa?:)

Het lijkt me dat je toch al wel droog bent gezien je lichaamsgewicht bij die lengte of heb ik dat verkeerd?

Oke, ik ken de dam tot dam loop niet maar ik neem aan dat je bedoeld dat je conditie dan op orde moet zijn?

Hoezo wil je vanwege je leeftijd geen extra massa?:)

Dam tot dam is 16 KM

Een bodybuilder heeft me bovenlichaam zien en zei dat ik best droog ben.. ik vind het zelf reuze meevallen... je ziet amper min buikspieren terwijl ik toch wel wat buikspieren heb.

Ik wil niet te veel massa omdat ik nog in mijn groei ben, te veel massa houd groeit tegen.

Dam tot dam red je ook wel zonder trainen, ik was toen ong. 1 week van te voren begonnen met te trainen, en liep alsnog sterke dam tot dam loop..

misschien heb je nog helemaal geen buikspieren die zichtbaar kunnen zijn.
bulk up :D

Ja, dat wou wel leuk zijn als dat zo zou werken bij mij. Ik loop ongeveer een kwartier 3 KM en dan ben ik echt kapot...

nog comments mensen? :)
Hoor graag meer!

Als je alles goed op orde hebt en niet te laag met voeding zit kun je zowel massa winnen als vet gaan verbranden als beginner. Massa gaat aleen wat minder snel en je zou dan ook niet vaker dan 3 keer per week moeten gaan cardioen tenzij je de hele dag niets te doen hebt.

nog meer mensen?

Terug
Naar boven