Fitness Seller

Carnaval 2006!!!

• Topic Starter Topic Starter
Sow het is bijna zo ver, het is wel veel om allemaal aan te doen. Maar het gaat lukken, zodadelijk ga ik de show stelen in mijn nieuwe DBC01-pak. Zijner nog meer Brabanders die gaan carnavallen vanavond?

Eergisteren, gisteren en vanmiddag maar weer he ;)

nope geen carnaval voor mij... bah bah...

Mijn plannen zijn goed in het water gevallen. Donderdag met trainen spit opgelopen. Ik hoop morgen nog ff van de partij te kunnen zijn.

K*tcarnaval, maandag sportschool dicht :mad: :grumble:

Eduardjanssen ik ga verkleed als drol.
Ga jij mee voor de stank?:D

Wat een tegenvallende berichten zeg. Ik ga het er zometeen maar op wagen ondanks mijn rug. Lekker bier drinken.

Doe mij maar Carnaval in Brazilië!

[Link niet meer beschikbaar]

ben net terug

HEEEEERLIJK

wat hou ik toch van dat feest

Helaas kan ik niet de hele week, maar voor diegenen die nog gaan, geniet er goed van !!!

Ik ga denk ik morgen effe naar Maastricht, gewoon Cavello trainingspak aan en klaar niet moeilijk doen he :D .

whahahhaahha wat een shit. Euh rob ik wil er wel foto's van zien natuurlijk. Die rollator is trouwens wel makkelijk, kan je je bier in het mandje zetten.

t*ring zeg, mensenkinderen... Het is toch bizar hoe ik mezelf altijd weer gigantisch in de nesten weet te werken he...

Wat een teringfeest is dat eigenlijk he. Puk-code van mn telefoon? opt*fen dat ding werkt dus voor geen ene meter meer. Ik heb al mn verkleding weggegeven maar ik ben al lang blij dat ik mn jas en knip nog heb, das weer een gigantische meevaller.

Laatst bewerkt:
Ik weet er toch geen ene zak meer van joh van die hele avond...

En er liepen allemaal van die mannetjes met zo'n soort gespierd pak. Heb ze stuk voor stuk gezegd echt eens ff te gaan trainen.

wat een domper op de feestvreugde toch eigenlijk he, ik voel me niet eens slecht joh maar gewoon al dat gezeik.

De meeste angst heb ik nog er voor om op mijn bankrekening te kijken, zal wel weer niet best zijn..

Massaverlies? Ongetwijfeld!

Maakt me geen zak uit, ik ben toch echt meer een duivenman. Duivensport is mijn ding.

Terug
Naar boven