MuscleMeat

Carnaval 2006!!!

• Topic Starter Topic Starter
Whahaha lekker los gegaan Grijpwijk?! :roflol:

Mja ik heb tot nu toe alleen zaterdag carnaval geviert. Misschien vanavond nog ff, we zullen ff kijken.

hehe grijpwijk zit gewoon een uur tegen zichzelf te lullen en dat in de vroege ochtend:)

En ik heb me toch lekker n partijtje bier gedronken jongens, zalig!!!
Moet ik zometeen met dit stel hersens nog een date gaan hebben zometeen ook. Niet te geloven wat ik voor mezelf op touw weet te zetten.

1 ding heb ik wel geleerd. Gewoon na het uitgaan pinnen. Ondanks dat je dan ****ing veel geld hebt uitgegeven ben je de volgende dag niet depressief omdat je portomonnaie toch niet leeg is.
Taxi in je 1tje is ook wel leuk en vanmiddag al een nieuwe telefoon moeten kopen. Volgend jaar verkoop ik mijn auto zodat ik 5 dagen kan.

The Rock zei:
Doe mij maar Carnaval in Brazilië!

Weet je wat het is met die soort getinte figuren, halfbloedjes ook altijd enzo. Die gasten willen alleen maar luxe overkomen en drinken niks.

Grijpwijk zei:
En ik heb me toch lekker n partijtje bier gedronken jongens, zalig!!!
Moet ik zometeen met dit stel hersens nog een date gaan hebben zometeen ook. Niet te geloven wat ik voor mezelf op touw weet te zetten.

1 ding heb ik wel geleerd. Gewoon na het uitgaan pinnen. Ondanks dat je dan ****ing veel geld hebt uitgegeven ben je de volgende dag niet depressief omdat je portomonnaie toch niet leeg is.
Taxi in je 1tje is ook wel leuk en vanmiddag al een nieuwe telefoon moeten kopen. Volgend jaar verkoop ik mijn auto zodat ik 5 dagen kan.
Hehe je kan altijd nog de boot verkopen;)
Maar laat eens wat pics zien van je feesie:)

Voor zo ver ik me kan herinneren sta ik niet op foto's.
Had van vorig jaar wel een mooie op mn telefoon waarop ik als duits historisch figuur verkleed was (lees: Adolf H, maar die telefoon is nu dus gesneuveld.

Lol, kwam op internet een post tegen van iemand die Keurslager was :roflol:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

hahaha grijpwijk

haha!! :D Nog veel plezier gehad tijdens carnaval?? Ik nie :( Nix voor mij!!

Terug
Naar boven