MuscleMeat

Castro OVERLEDEN

Mcdonald zal blij zijn net als christenen, moslims en ander gespuis.
Fidel heeft dit redelijk weten te verbannen.

charismatische flapdrol, ze moesten hem aan z'n kloten ophangen zoals ze met elke dictator zouden mogen doen.

weer een gek minder aan de macht is het enigste positieve dat ik hierbij kan bedenken.

Eindelijk, werd tijd, onkruid vergaat toch.

• Topic Starter Topic Starter
als zijn broer het stokje overneemt, blijft de situatie even slecht, zo niet slechter.........ook dat is een dictator!

Denk 't niet kerel. Uit zeer goede bronnen :D heb ik vernomen dat het snel gedaan zal zijn met de isolationistische politiek als broerlief eenmaal 100% in charge is. Ik zou het liefste nog deze zomer een reisje plannen want men zegt dat het echt gedaan is met het huidige Cuba en dat men snel contracten en afspraken gaat maken die een heel ander Cuba laten zien...

Waarom wens je zo iemand een rust in vrede toe ? Ik hoop dat hij net zo heeft of zal lijden als hij de mensen onder zijn bewind heeft aangedaan. (Jezus wat een kromme zin)

De helft hier weet waarschijnlijk bijna niets over Castro, net zoals Guevara voor velen een "held " is.

Dan kan je evengoed hitler en stalin verafgoden.

Maar hij leeft dus nog, ook al speelt hij dan verder geen rol meer in Cuba.

• Topic Starter Topic Starter
De helft hier weet waarschijnlijk bijna niets over Castro, net zoals Guevara voor velen een "held " is.

Dan kan je evengoed hitler en stalin verafgoden.

Dat is een hele rake van je. Dat probeer ik van die mensen ook aan het verstand te brengen, die figuren die met Ché t-shirts, petjes en dergelijke lopen.
Ché was een bewonderaar van Hitler en Stalin, alleen weten velen dat niet.
Wat ze ook niet weten is dat de bekende Ché foto die al die t-shirts, posters, vlaggen en petjes sieren, gemaakt is door een Cubaan tijdens een urenlange rede van CASTRO. Ché stond ernaast. De cubaan heeft z'n foto's verkocht aan een slimme Italiaan wiens familie tot op de dag van vandaag geld trekt uit de opbrengst van die foto's.

Dussss...al die zielige altootjes die denken dat ze Ché alive houden met t-shirtjes te dragen, je steunt er een goed voorbeeld van slim kapitalisme mee! :D

Denk 't niet kerel. Uit zeer goede bronnen :D heb ik vernomen dat het snel gedaan zal zijn met de isolationistische politiek als broerlief eenmaal 100% in charge is. Ik zou het liefste nog deze zomer een reisje plannen want men zegt dat het echt gedaan is met het huidige Cuba en dat men snel contracten en afspraken gaat maken die een heel ander Cuba laten zien...

ik had het al begrepen...........
:o

Opgeruimd staat netjes, als hij ook werkelijk het loodje gelegd heeft;)

Hij is misschien een dictator, maar jullie laten je van achteren naaien door de democratie :roflol: .

Hij is misschien een dictator, maar jullie laten je van achteren naaien door de democratie :roflol: .
Niet dat ik de democratie zo geweldig vond maar het communisme heeft nog nooit een land iets goeds gebracht.

Als we hier een communistische staat hadden zat jij nu niet achter die comp. maar was je druk aan het werk voor je leider zijn "privileges" door uitgebuit te worden met jarenplanningen.

Dit is al minimaal het tweede topic waarin je onterecht meldt dat Castro dood is DBC01. :rolleyes:

Niet dat ik de democratie zo geweldig vond maar het communisme heeft nog nooit een land iets goeds gebracht.

Als we hier een communistische staat hadden zat jij nu niet achter die comp. maar was je druk aan het werk voor je leider zijn "privileges" door uitgebuit te worden met jarenplanningen.

Uitbuiting door communisme of kapitalisme wat is het verschil ;) .

Terug
Naar boven