Beoordeling: [Afbeelding niet meer beschikbaar] 9/10 ++ Aanrader
Mijn review:
hey,
ik was helemaal weg van het hippe merk BSN en ik wou Cellmass kopen. toen stuitte ik op Cell builder pro, eventjes de etiketten vergelijken en wat zie ik? DE ****ING SAME SAMENSTELLING maar geen leuke rode flashy pot. witte pot maar dan 10euro goedkoper? ( als je het niet koopt in dit pakket )
inderdaad dit moet ik hebben dacht ik!
opeens kwam er een actie waarbij je nog een pot XPA pre workout erbij kreeg ter waarde van 44.95euro. kopen die handel!
na een paar weken nu zie ik zichtbare gains.
in de spiegel én tussen de gewichten. de PR's gaan omhoog en ik zie er gespierder uit ( vooral schouder/biceps/abs ) groeien goed.
het enigste nadeel wat ik hieraan kan bedenken is dat je het moet nemen voor het ontbijt. ook hier heb ik min of meer een oplossing voor gevonden.
ik mix het boeltje met wat water in een fles s'avonds en zet het op mijn nachtkastje. om 6uur drink ik het op, licht weer uit, nog wat slapen en dan het Ontbijt
conclusie : prachtige Prijs/Kwaliteit!
- Soort supplement: Creatine + toevoegingen
- Wat is de werking van dit supplement volgens de producent? CELL Builder is het ultieme supplement voor meer kracht en keiharde, volle spiermassa! Direct na je training voorziet CELL Builder je van een stroom van ingrediënten voor herstel, hardheid en kracht. Voor het slapen zorgt CELL Builder voor herstel en enorme toename van het spiercelvolume!
Iedereen die de werking van creatine ethyl ester malaat al eens heeft ervaren weet dat dit product de grootste revolutie is van de afgelopen jaren. Maar Bodylab is op zoek gegaan naar een formule die nog verder gaat! CELL Builder is een perfecte mix van diverse ingrediënten die allen perfect op elkaar zijn afgestemd met 1 gezamenlijk doel! Jouw spiercellen binnendringen en je voorzien van de sterkste combinatie voor meer massa, hardheid en kracht!! - Voor welk doel gebruik je dit supplement vooral? Bulken (spieropbouw)
- Hoe lang heb je het supplement gebruikt? reeds 3 weken
- Hoe is de smaak van dit supplement? goed, orange smaak, drinkt gewoon makkelijk weg
- Welke dosis heb je gebruikt? 1 dosis om 6u s'ochtends, dan ng 45min. slape en dan ontbijt. , Na de training. ze zeggen ook dat je het zou nemen voor het slapen gaan maar ik blijf kwark verkiezen boven dit voor 's nachts
- Waar heb je het supplement gekocht? bodylab.nl
- Welke extra voordelen gaf deze winkel? Gratis verzending, gratis verzending naar BELGIE
- Wat heb je voor dit supplement betaald? ik heb dit in een pakket gekocht, 2 potten cellbuilder pro en 1 pot XPA Pre-Workout voor 68.95 euro!!!!!
- Zou je dit supplement in de toekomst opnieuw kopen? Ja. goeie prijs/kwaliteit!
Mijn review:
hey,
ik was helemaal weg van het hippe merk BSN en ik wou Cellmass kopen. toen stuitte ik op Cell builder pro, eventjes de etiketten vergelijken en wat zie ik? DE ****ING SAME SAMENSTELLING maar geen leuke rode flashy pot. witte pot maar dan 10euro goedkoper? ( als je het niet koopt in dit pakket )
inderdaad dit moet ik hebben dacht ik!
opeens kwam er een actie waarbij je nog een pot XPA pre workout erbij kreeg ter waarde van 44.95euro. kopen die handel!
na een paar weken nu zie ik zichtbare gains.
in de spiegel én tussen de gewichten. de PR's gaan omhoog en ik zie er gespierder uit ( vooral schouder/biceps/abs ) groeien goed.
het enigste nadeel wat ik hieraan kan bedenken is dat je het moet nemen voor het ontbijt. ook hier heb ik min of meer een oplossing voor gevonden.
ik mix het boeltje met wat water in een fles s'avonds en zet het op mijn nachtkastje. om 6uur drink ik het op, licht weer uit, nog wat slapen en dan het Ontbijt

conclusie : prachtige Prijs/Kwaliteit!