MuscleMeat

Cell-Tech Hardcore Pro Series vraagje

Domenique

Cool Novice
Waardering
0
Lengte
1m92
Massa
99kg
Vetpercentage
19%
cell-tech hardcore pro series - Creatine - Creatine (alle) - cell-tech hardcore pro series - ingredienten - Body en Fitshop

Deze heb ik besteld maar wat ik nu wel zie is dat de calorieen per serving wel erg tegenvallen...is dit eigenlijk wel een goed product? Iemand er ervaring mee? Zekers niet in de cut gebruiken...? Er zitten 77 carbs in , 75 hiervan zijn dextrose dus heb wat schrik.

Of kan ik deze koolhydraten beschouwen als volwaardig dus na mijn training moet ik 100 gram carbs hebben en dan heb ik er al 77 carbs vd 100 met deze creatine of telt dat niet?

Ik wou dus maar 1 schepje pakken dan halveer je alles dus dan 175 kcal en 37,5 gram carbs...omdat je toch maar 5 gram creatine kan opnemen?

Het is eigenlijk om een kuur op te vangen (weet niet of ik dit mag zeggen anders mag je dit wel editten)

Mvg Doménique :)

Cell-Tech is een 'totaal product' ofwel een combinatie van o.a. dextrose en creatine. De dextrose verhoogt je glucose en daarmee ook je insuline spiegel, waardoor de creatine beter word opgenomen. Cell-Tech moet je eigenlijk alleen nemen na je training, dan heb je snelle suikers nodig.

Wat je kan doen, is blijkbaar een goede combo, Cell-Tech nemen, half uur wachten, en vervolgens Nitro-Tech nemen, de Nitro-Tech (eiwit) word dan ook beter opgenomen door de verhoogde insulinespiegel.

• Topic Starter Topic Starter
Cell-Tech is een 'totaal product' ofwel een combinatie van o.a. dextrose en creatine. De dextrose verhoogt je glucose en daarmee ook je insuline spiegel, waardoor de creatine beter word opgenomen. Cell-Tech moet je eigenlijk alleen nemen na je training, dan heb je snelle suikers nodig.

Wat je kan doen, is blijkbaar een goede combo, Cell-Tech nemen, half uur wachten, en vervolgens Nitro-Tech nemen, de Nitro-Tech (eiwit) word dan ook beter opgenomen door de verhoogde insulinespiegel.

Ah netjes :) heb ze allebei dus :) maar hoe zit dat met die hoge dextrose ?

De dextrose zijn dus dus de koolhydraten, snelle suikers. Dextrose is de snelste suiker die je kan krijgen. (zolang het nog gezond is voor de normale mens, je hebt ook suiker shots voor diabetes patiënten)

Hoe sneller de suiker hoe sneller je glucose spiegel stijgt en daarmee ook je insuline spiegel, een hogere insuline spiegel zorgt voor meer spier aanmaak door betere aanvoer van voedingsstoffen, maar het slaat ook vet op.

Vice versa voor een lage glucosegehalte, dan gaat insuline energie halen door vet uit de cellen te halen, maar er word ook minder voedingsstoffen naar de spieren getransporteerd.

De dextrose zijn dus dus de koolhydraten, snelle suikers. Dextrose is de snelste suiker die je kan krijgen. (zolang het nog gezond is voor de normale mens, je hebt ook suiker shots voor diabetes patiënten)

Hoe sneller de suiker hoe sneller je glucose spiegel stijgt en daarmee ook je insuline spiegel, een hogere insuline spiegel zorgt voor meer spier aanmaak door betere aanvoer van voedingsstoffen, maar het slaat ook vet op.

Vice versa voor een lage glucosegehalte, dan gaat insuline energie halen door vet uit de cellen te halen, maar er word ook minder voedingsstoffen naar de spieren getransporteerd.

Na mijn training moet ik 100 gram carbs binnen krijgen ,stel je voor dat deze carbs van cell tech ook kunnen dienen als 77 gram van de 100 gram? Of?

hangt er van af, hoe sneller de suiker opgenomen word, hoe sneller hij weer weg is, snelle suiker zitten ongeveer MAX 60 minuten in je bloed.

Ik zou eerst de volle 77gram koolhydraten uit Cell Tech nemen, 30 minuten later je proteine shake, en kort na die shake je maaltijd met rond de 75 langzame koolhydraten.

Misschien krijg je dan te veel binnen, maar het gaat er eerst om om je verliezen te minimaliseren, het vet train je er later wel weer af!

zou maximaal 50gram dan van dat spul pakken. Daarna als je thuis bent een maaltijd met rijst of pasta of aardappelen als koolhydraat bron

50 gram creatine :eek:
Wil je dood ofzo? :clown:

50 gram cell-tech en dan aanvullen met nitro-tech en rijst/pasta :D

Ja bedoel 50 gram cell-tech dan nitro tech en rijst/pasta zou ik dit gebruiken kunnen om eender welke kuur het krachtverlies op te vangen?

ja een kuur van rijst en pasta zou zeer goede resultaten opleveren

Neen joh ik bedoel het krachtverlies met creatine opvangen, hoor je toch wel vaker? :)

Terug
Naar boven