Fitness Seller

Cell-tech hardcore

fireman232

Cool Novice
Waardering
0
Hoi,
Heeft er iemand ervaring met Cell-tech hardcore van Muscletech.

Wil dit supplement een keer uittesten, helaas staat er nog geen review van.

Mvgr

Nee ken ik niet. Misschien kun jij dan voor een review zorgen;)

ja goede creatine.
wel duur. enigste creatine waardoor ik goed ben aangekomen.
ongeveer 2,5 kg met beetje vet erbij.

Goed maar duur.

Dure suikers...

• Topic Starter Topic Starter
Vandaag m'n eerste dag van de oplaadfase met CT Hardcore.. Dus ben benieuwd, k heb wel al eerder de oudere versie gebruikt van Cell Tech en daar was ik zeer tevreden over!!

Hoi,
Hou jij je aan de voorschrifte wat op de verpakking staat? En waar heb jij het gekocht en voor hoe veel? Ik heb gehoord dat je 100gr per ker moet nemen maar dat 50gr ook al werkt.

Mvgr

Hoi,
Hou jij je aan de voorschrifte wat op de verpakking staat? En waar heb jij het gekocht en voor hoe veel? Ik heb gehoord dat je 100gr per ker moet nemen maar dat 50gr ook al werkt.

Mvgr

Ja ik hou me netjes aan de voorschriften.. Oplaadfase 2 servings per dag. 1 serving is 2 schepjes dat is 100 gram. Heb t uit Amerika, bodybuilding.com... 3 kilo 55 dollar exclusief shipment costs... Dus in totaal 30 servings in zo'n pot..

Okee wat was de levertijd zit ook te denken om dit een keer te bestellen.

Mvgr

Nergens voor nodig die onzin, rauwe barbell dumbbell training en melk en havermout is het enige wat je nodig hebt.

Tsja het is eigenlijk gewoon een stimulant om sneller te groeien. Binnen 5 dagen is het binnen... Betaal je slechts 5 dollar meer dan wanneer je het binnen 14 dagen binnen is...

Dat is best goedkoop Kilo_Gonzalez

Cell-tech

Ik heb het een keer gebruikt en vond het wel niet slecht.
Kreeg er wel meer volume van, maar droge spiermassa niet denk ik.
Wel goed van smaak.

Ik heb het een keer gebruikt en vond het wel niet slecht.
Kreeg er wel meer volume van, maar droge spiermassa niet denk ik.
Wel goed van smaak.

Om droog te worden moet je toch meer aan de HMB... Het begint al weer aardig te werken!
Ik vraag me alleen één ding af; Ik moet nu direct na m'n training een serving Cell-Tech nemen. Normaal gesproken neem ik na m'n trainen een Whey eiwit shake. Kan ik nu beter Cell-Tech en Whey eiwit na training nemen, of wachten met de Whey tot op een ander tijdstip van de dag??

Hoe bevalt het jou Kilo Gonzalez??? Al resultaat???

Gr P

Hoe bevalt het jou Kilo Gonzalez??? Al resultaat???

Gr P

Ja super spul, heb al veel kracht gewonnen en binnen een week zo'n 2,5 kilo (aan spiermassa/ vet) aangekomen. Merk het al heel goed. Kwaliteit is uitstekend, prijs is daarentegen aan de hoge kant... Wel een aanrader vooralsnog!

Laatst bewerkt:
Ja super spul, heb al veel kracht gewonnen en binnen een week zo'n 3 kilo aan spiermassa aangekomen. Merk het al heel goed. Kwaliteit is uitstekend, prijs is daarentegen aan de hoge kant... Wel een aanrader vooralsnog!

Binnen een week 3 kilo spiermassa.:rolleyes: . ik moet dit spul ook hebben!!!!:D

Ja super spul, heb al veel kracht gewonnen en binnen een week zo'n 3 kilo aan spiermassa aangekomen. Merk het al heel goed. Kwaliteit is uitstekend, prijs is daarentegen aan de hoge kant... Wel een aanrader vooralsnog!

3 Kilo spier?? Is dat niet erg veel in een week of zit er ook een klein beetje vet bij??

Terug
Naar boven