- Waardering
- 756
- Lengte
- 1m86
- Massa
- 96kg
- Vetpercentage
- 11%
Fuark, normaal zie ik zoiets meteen, was me deze keer niet opgevallen![]()

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Fuark, normaal zie ik zoiets meteen, was me deze keer niet opgevallen![]()

Word je oud?Fuark, normaal zie ik zoiets meteen, was me deze keer niet opgevallen![]()

Sorry, mijn fout!
Dat dacht ik ook. Heb er ook *geen ervaring mee, maar vind t wel de moeite waard om te proberen. Cell-tech zou ik voor € 15 ook wel willen proberen.die Bcaa's voor een tientje kun je toch eigenlijk niks op misgrijpen?
ben eigenlijk wel benieuwd ernaar, iemand ervaring met deze?Amino Build Next Gen
Dat dacht ik ook. Heb er ook ervaring mee, maar vind t wel de moeite waard om te proberen. Cell-tech zou ik voor € 15 ook wel willen proberen.
die Bcaa's voor een tientje kun je toch eigenlijk niks op misgrijpen?
ben eigenlijk wel benieuwd ernaar, iemand ervaring met deze?Amino Build Next Gen
Wat bedoel je in deze precies met 'nakuren'?
Wat bedoel je in deze precies met 'nakuren'?
(Trouwens een typo van mij, ik bedoelde te zeggen dat ik geen ervaring had met deze producten.)
Haha, ik dacht al!

Denk ik ook. Gezien de aanbieding nu, is het best de moeite. Standaard zal het wel overpriced zijn en ik denk dat 't uit de VS komt, dus dan is het sowieso duurdervind zelf producten van muscle tech prima, nergens aangetoond dat amino's niet goed zijn in standaard prijs te hoog ja tuurlijk dat is door de marketing enz die ze eraan koppelen. maar betekend niet dat het een slecht product is nogal aparteconclusie
Denk ik ook. Gezien de aanbieding nu, is het best de moeite. Standaard zal het wel overpriced zijn en ik denk dat 't uit de VS komt, dus dan is het sowieso duurder