MuscleMeat

Celtic Strongest Man 4 september 2010

Stahmixson

dutchhighlander.nl
Elite Member
Waardering
133
Lengte
1m95
Massa
138kg
Celtic Strongest Man
Wijhe - zaterdag 4 september 2010

Op zaterdag 4 september wordt in Wijhe een leuke georganiseerd in een combinatie van highland games en strongman onderdelen binnen een goed georganiseerd Keltisch festival.

De wedstrijd wordt gehouden in het centrum van Wijhe, achter het gemeentehuis. De aanvang van de wedstrijd is om 12.15 uur en duurt tot 16.00 uur. Voor de top 3 zijn er grote bekers en voor de overige deelnemers kleine bekers als aandenken.

De wedstrijd staat onder auspiciën van Robbert Wolters.

De wedstrijd bestaat uit de volgende onderdelen:

1) Steen stoten (10 kg)

4) Hercules hold (100 kg per arm)

2) Boomstam tillen (maximaal gewicht - aanvangsgewicht 85 kg)

3) Caber tossing
Boomstam van ca. 4,5 meter en een gewicht van 50 kg over de kop werpen. Afstand telt alleen
als de boom over de kop is gegaan. Twee pogingen per deelnemer.

5) Stones of strength (100-110-120-130-140 kg)

Voor informatie en/of inschrijven kun je contact opnemen met Theo Veldhuis, bereikbaar per e-mail: csm@keltischfestivalwijhe.nl of telefonisch (06-53797697).

Kijk voor meer informatie op http://www.keltischfestivalwijhe.nl.

---------- Toegevoegd om 15:37 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:37 ----------

I'am in !

im in too... again, 3e keer op rij, is 2x zeer goed bevallen...
leuke sfeer/leuke onderdelen

altijd leuk om hier te zijn , deed vorig jaar zelf mee en jaar ervoor coach... denk dat ik er dit jaar ook wel bij ben ;)

Ingeschreven met Jeffrey, Enzo, Fausto en ik :D

Haha ik kom zeker kijken. Maar doe denk ik niet mee

Laatst bewerkt:
Ach er zit geen laadrace in dit jaar :P

• Topic Starter Topic Starter
ik was al bang dat jullie me weer aan alle kanten voorbij zouden rennen :p

Ik wil het topic niet verpesten.. Maar ik heb van mijn zusje gehoort over een wedstrijd HG voor vrouwen op (28 of) 29 augustus.. Weet jij hier iets van? Kon geen info vinden.. Ze doet wrs mee voor de lol met wat andere werpers uit NL..

Hej Arie ;), ik ken alleen de games van de HGF.
22 augustus is er een wedstrijd in Destelbergen, 29 augustus is er een in Gruitrode, beide in België.
Heb wel van Monique Jansen en Els Stolk begrepen dat ze misschien een aantal dames willen meenemen. Wellicht je zusje ?
Monique wil na haar EK een aantal HG-records aanscherpen :)

Ja, ze is inderdaad uitgenodigd door Monique.. Komt wel goed dus..

Wulbert, weet jij toevallig hoeveel beurten we krijgen bij het steenstoten en de loglift ?

nope, maar ik verwacht gewoon 3.
Ik mail wel even met Robbert Wolters

Laatst bewerkt:
Robbert gesproken:
2 beurten op steen en caber
3 op de loglift

Oproep deelnemerslijst

Hoi Celtic Strongmannen!

Aanstaande zaterdag is het zover. Mij is de eer ten deel gevallen om de wedstrijd te presenteren aan het publiek.
Ik heb een vraag aan jullie deelnemers (niet iedereen zal op dit forum actief zijn, maargoed)
Ik heb en krijg geen deelnemerslijst. Graag zou ik de namen en gegevens van alle deelnemers hebben!
Zodat ik me een beetje kan voorbereiden en iets kan vertellen aan het publiek. Lengte, gewicht en leeftijd sowieso, maar misschien nog wat andere info om het geheel leuk te kunnen presenteren.

Dus als iemand of meerderen mij dit zouden kunnen pm-en of gewoon toesturen, graag!

Alvast bedankt. :)

Cool Mike, altijd fijn als iemand presenteerd die zelf ook strongman is, ik heb de mail helaas niet meer met de deelnemerslijst :( Misschien dat Wulbert je verder kan helpen ?

Nee, helaas deze lijst heb ik niet meer....
mail anders met de organisatie via boven

---------- Toegevoegd om 18:59 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:58 ----------

of bellen met Theo :)

Nee, helaas deze lijst heb ik niet meer....
mail anders met de organisatie via boven

---------- Toegevoegd om 18:59 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:58 ----------

of bellen met Theo :)

Theo gesproken, gemaild maar geen reactie gehad. Vanavond via eigenaar sportschool LEEF! uit Wijhe alsnog een deelnemerslijst gekregen. Lijst is niet helemaal compleet denk ik. Ik zoek nog wel even wat rond.

1 Kevin Imhof
2 Dennis Koggel Raalte (Ov)
3 Roy Achterhuis Wijhe (Ov)
4 Bert de Weerdt Heerde (Gel)
5 Alaric Volkert 38 Lisserbroek 101 kg
6 Jan Muurman 38 Blijham (Gr) 100
7 Wulbert Stam 39 Amsterdam (NH) 132
8 Martin Biljardt Wijhe (Ov)
9 Rob Bruynes Kampen (Ov)
10 Dominique Janssen 20 Geleen (Lim)
11 Enzo Tauro 19 Brunssum (Lim) 120
12 Fausto Tauro 19 Brunssum (Lim) 85
13 Jeffrey Meex 26 Brunssum (Lim) 105
14 Max Blezer 19 Brunssum (Lim) 105
15 Godfried Kleinmeijer 50 Enschede (Ov) 115

Schrap mij maar: kevin imhof , ik heb me al een tijdje geleden uitgeschreven. Ik zal er wel zijn maar niet om mee te doen ;)

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven