Fitness Seller

Celtic Strongest Man 4 september 2010

1 Kevin Imhof
2 Dennis Koggel Raalte (Ov)
3 Roy Achterhuis Wijhe (Ov)
4 Bert de Weerdt Heerde (Gel)
5 Alaric Volkert 38 Lisserbroek 101 kg
6 Jan Muurman 38 Blijham (Gr) 100
7 Wulbert Stam 39 Amsterdam (NH) 132
8 Martin Biljardt Wijhe (Ov)
9 Rob Bruynes Kampen (Ov)
10 Dominique Janssen 20 Geleen (Lim)
11 Enzo Tauro 19 Brunssum (Lim) 120
12 Fausto Tauro 19 Brunssum (Lim) 85
13 Jeffrey Meex 26 Brunssum (Lim) 105
14 Max Blezer 19 Brunssum (Lim) 105
15 Godfried Kleinmeijer 50 Enschede (Ov) 115

Ok, dank je Wulbert!

:thumbs:

??

Laatst bewerkt:
Zoals het er nu uit ziet hebben we zaterdag mooi weer :D... BTW Jeffrey Meex kun je ook van de lijst schrappen, hij heeft gister een behoorlijke blessure opgelopen.

Groet,

Max

D'r blijft niet veel over zo he :eek:
Ik ga wellicht trouwens ook nog ff kijken, als het past.

Laatst bewerkt:
04-09-10 - Celtic Strongman Wijhe

Last-minute ingeschreven, ben er heengegaan om een leuke dag te hebben en dat is gelukt!

Steen gooien (10 kg):
1) Geen porum, 2 man achter me ofzo
2) Wat beter, middenmoot. Qua afstand zal het iets van 6-7 meter zijn ofzo?

Log lift:
1) 95 kg, easy
2) 105, fail
3) 105, fail
Viel me tegen. De 95 ging goed, maar bij de 105 kon ik geen balans vinden. Beetje kansloos eigenlijk. Desondanks een 5e plek ofzo.

Timbers (90 per hand, 20m turn):
70-75 meter. Ging wel aardig, ondanks het gras :P. Denk een 4e plek hierop.

Caber toss:
1) Yes! Ik kreeg 'm in de handen! 45 graden maar.
2) Talking about kansloos :D
Hier bij de ondersten haha.

Stones (100-110-120-130-140 @ 1.30):
T/m de 120 vlogen ze. Op de 130 kreeg ik geen grip; iets waar Max ook last van had. Uiteindelijk de 130 er nog opgekregen in een hele langzame tijd. Zal hier zo de 5e plek zijn geëindigd.

Overall:
7e! Zeker geen topprestatie, maar heb gewoon een leuke dag gehad en daar was het me
om te doen.

Top 4:
1) Enzo (tevens de enige die de 140 erop kreeg, terecht dus)
2) Max
3) Bert
4) Wulbert (op een halve punt van 't podium??)

ben benieuwd naar max en enzo hun verhalen... limburg is goed bezig

erg toffe wedstrijd en goed georganiseerd geeindigd op nr 3 dus erg tevreden
trouwens de heren enzo en max erg sterke en goeie kerels
heren allemaal bedankt voor de mooie wedstryd

• Topic Starter Topic Starter
Enzo en Max terecht top 2, erg sterke jonge gasten.
Bertje met een beetje mazzel 3e :)
(gratz mate, you deserve)

Steenstoten:eerste plek easy
Log: wist dat ik hier problemen mee zou hebben dus ingestapt op 85 en 90 dus fail. gelukkig beten er meer stuk op start gewicht, dus schade beperkt.
Farmer: hier podiumplek verloren met lausy 52 meter ofzo. stapte in kuil en kon niet corrigeren (vorig jaar liep ik 80...)
Caber: vrouwencaber :rolleyes: 1 x 12:00 en 1 x 12:01. Helaas Alaric ook 12:00 uur dus punten delen (koste dus dat halve punt)
Stones: 100, 110 en 120 vrij gemakkelijk, maar traag (héhé) 130 geen grip tot bloedens toe...
Overall 4e, idd op halve punt.

Leuk jullie gasten weer gezien te hebben, leuke wedstrijd altijd in Wijhe.
Enzo wordt groots, gast is pas 20 :eek:
Max idem, zit vast bloed van mijn held Nafzger in...:D
Leon, Bert, leuk jullie ontmoet te hebben ! super gedaan :thumbs:
Domie: je hoeft geen U tegen mij te zeggen, je bent toch geen Belg ? ;)

Laatst bewerkt:
erg toffe wedstrijd en goed georganiseerd geeindigd op nr 3 dus erg tevreden
trouwens de heren enzo en max erg sterke en goeie kerels
heren allemaal bedankt voor de mooie wedstryd

O jij was dat dus , met je zoontje toch?

Enzo en Max terecht top 2, erg sterke jonge gasten.
Bertje met een beetje mazzel 3e :)
(gratz mate, you deserve)

Steenstoten:eerste plek easy
Log: wist dat ik hier problemen mee zou hebben dus ingestapt op 85 en 90 dus fail. gelukkig beten er meer stuk op start gewicht, dus schade beperkt.
Farmer: hier podiumplek verloren met lausy 52 meter ofzo. stapte in kuil en kon niet corrigeren (vorig jaar liep ik 80...)
Caber: vrouwencaber :rolleyes: 1 x 12:00 en 1 x 12:01. Helaas Alaric ook 12:00 uur dus punten delen (koste dus dat halve punt)
Stones: 100, 110 en 120 vrij gemakkelijk, maar traag (héhé) 130 geen grip tot bloedens toe...
Overall 4e, idd op halve punt.

Leuk jullie gasten weer gezien te hebben, leuke wedstrijd altijd in Wijhe.
Enzo wordt groots, gast is pas 20 :eek:
Max idem, zit vast bloed van mijn held Nafzger in...:D
Leon, Bert, leuk jullie ontmoet te hebben ! super gedaan :thumbs:
Domie: je hoeft geen U tegen mij te zeggen, je bent toch geen Belg ? ;)

Ja jammer van de log, als je daar nog wat op oefent dan gaat het helemaal goedkomen volgend jaar

• Topic Starter Topic Starter
uiteraard Robbert bedankt voor de org., Mikail voor de presentatie en Kevin voor het helpen :thumbs:

Laatst bewerkt:
congrats allen!..leo what happend op musselkanaal had je nog 110 log:S

Even snel mijn verhaaltje posten dan maar:
Celtic Strongest Men 2010

Steen stoten:
Niet echt mijn ding, met wat geluk een 6e plek kunnen halen hierop, de bedoeling was middenmoot en dat is dus ook gelukt :D

Log lift:
Eerste beurt 110 gepakt en hiermee was de winst al binnen :fire:

90kg farmerswalk:
90.25m geloof ik, zeker niet ontevreden. Grip moet alleen beter

Caber tosss:
Op dit moment stond ik 2e met maar 1 punt voorsprong, ik heb nog nooit een caber volledig geflipt en altijd gefaild in de voorafgaande jaren dus ik had echt zenuwen! En toch lukte het! Met 12:05 een 4e plek. Ik moet zeggen dat ik hiermee misschien wel blijer was dan ieder ander onderdeel.

Stones:
Ik stond nog steeds 2e en met een punt of 3 voor op bert. Ik mocht aankijken tot hoever bert kwam, Hij haalde de 130 en ik wist dat dit moest lukken. Ik maakte echter een domme fout, ik wilde te snel gaan ( terwijl dat niet nodig was) en hierdoor raakte ik bij de 120 uit balans en daarnaast verspilde ik energie en tijd. De 130 uiteindelijk wel nog geladen maar ik was te vermoeid om de 140 erop te krijgen, ik had hem overigens wel op de rand, echter kreeg ik last van een kramp in me kuit.

Uitslag:
2e, dik tevreden natuurlijk :D erg leuke dag gehad en me natuurlijk vermaakt en daarnaast eindelijk een beker waar ik voor heb moeten vechten ! filmpje volgt nog;)

Last but not least:
Maikel, leuk hoe je het allemaal aan elkaar praatte!
Robbert, zeer strenge maar ook goede scheidsrechter!
Organistatie, Wederom verbeterd t.o.v vorig jaar ( denk aan verloop, en wedstrijdshirtjes )

9hm1au.jpg

Laatst bewerkt:
Enzo aan de top Olé Olé!!!! Max uiteraard ook zeer netjes. En Fausto, je weet indien je met een strakke broek op de foto gaat dat je de sok van je grote broer erin moet doen!!!

De andere helft van SMTL zat in Vlaanderen, en hebben zich daar ook aardig laten gelden!!

Enzo aan de top Olé Olé!!!! Max uiteraard ook zeer netjes. En Fausto, je weet indien je met een strakke broek op de foto gaat dat je de sok van je grote broer erin moet doen!!!

De andere helft van SMTL zat in Vlaanderen, en hebben zich daar ook aardig laten gelden!!

:roflol:

Strakke prestaties van de jonge garde! O machtige grote Stah om je niet het kaas van het brood te laten eten door die jonge gastjes moet je eens de log komen trainen.

Terug
Naar boven