- Waardering
- 2.952
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dan heb ik slecht nieuws voor je, in de voedingsmiddelen/supplementen markt is er ontzettend veel misleiding. Vooral door onwetende consument en gebrek aan onafhankelijke tests gebeurt dit op grote schaal.
B&F hanteert echt niet buiten de norm, echt niet.
Verder bieden ze hun producten voor een perfecte prijs aan met een goede service.
Dit soort zaken moet je altijd in perspectief plaatsen en dat is iets wat leden van DBB op dit moment totaal niet doen...
Dat heeft B&F zelf nog eens versterkt door actief ons onderzoek tegen te werken, te dreigen en te liegen, terwijl ze met een zielig verhaal aankomen als ze geen andere uitweg zien en zich voor die tijd altijd als je grote vriend voordeden, die o zo begaan is met je sportresultaten.
Uiteindelijk bestaat B&F niet voor de DBB'er of voor de echte krachtsporter, nee ze bestaan voor het grootste deel voor onwetende consumenten die teveel geld uitgeven aan supplementen. De soort consument die geeneens moeite doet research te doen, op een forum te posten of ze te verdiepen in correct gebruik van supplementen.
Dutchbodybuilding is maar een deel van de doelgroep en markt, zeker een aanzienlijk deel maar zeker niet heel de markt. DBB is een doelgroep die het meest verwacht qua kwaliteit en betrokkenheid, dus gelijk de lastigste. Uiteindelijk kunnen ze niet met met ons maar ook niet zonder ons.
Ik denk dat B&F onderschat heeft wat voor invloed DBB kan hebben op de rest van hun markt (bijvoorbeeld de verspreiding van negatieve reclame via FB).
Ze proberen nu zo efficiënt mogelijk te handelen, maar zeker niet alleen om ons nu tevreden te krijgen. Hun nummer één visie is nog steeds hun producten zo goedkoop mogelijk aan te bieden, in ieder geval goedkoper dan de concurrent. Waar het accent meer op kwantiteit dan kwaliteit ligt.
Als dat hun visie is dan vind ik dat ze niks meer te zoeken hebben op dit forum, aangezien hier de meeste mensen wel komen voor serieus advies en training en kwaliteit supplementen!
Als ze zo graag die troep willen verkopen moeten ze dat lekker ergens doen waar de mensen er wel op zitten te wachten!
Als dat hun visie is dan vind ik dat ze niks meer te zoeken hebben op dit forum, aangezien hier de meeste mensen wel komen voor serieus advies en training en kwaliteit supplementen!
Als ze zo graag die troep willen verkopen moeten ze dat lekker ergens doen waar de mensen er wel op zitten te wachten!

Again, kijk het B&F topic. Er zijn vast en zeker een aantal mensen overgestapt naar XXL, Powersupplements of een ander merk, maar minimaal 80 % blijft gewoon Whey perfection kopen hoor, zeker nu het nog goedkoper is dan het al was. Tuurlijk zijn er mensen butthurt over het feit dat ze nu hun geld terug willen van hun 1e emmertje Whey Perfection, maar diezelfde mensen die nu klagen over 20 % teveel betaalt ( dat is wat, 10 euro? Weet niet wat dat spul kost ) gaan echt niet voor 20 euro meer naar XXL.Dan heb ik slecht nieuws voor je, in de voedingsmiddelen/supplementen markt is er ontzettend veel misleiding. Vooral door onwetende consument en gebrek aan onafhankelijke tests gebeurt dit op grote schaal.
B&F hanteert echt niet buiten de norm, echt niet.
Verder bieden ze hun producten voor een perfecte prijs aan met een goede service.
Dit soort zaken moet je altijd in perspectief plaatsen en dat is iets wat leden van DBB op dit moment totaal niet doen...
Sorry wat?Again, kijk het B&F topic. Er zijn vast en zeker een aantal mensen overgestapt naar XXL, Powersupplements of een ander merk, maar minimaal 80 % blijft gewoon Whey perfection kopen hoor, zeker nu het nog goedkoper is dan het al was. Tuurlijk zijn er mensen butthurt over het feit dat ze nu hun geld terug willen van hun 1e emmertje Whey Perfection, maar diezelfde mensen die nu klagen over 20 % teveel betaalt ( dat is wat, 10 euro? Weet niet wat dat spul kost ) gaan echt niet voor 20 euro meer naar XXL.
wat ik dan vreemd vind is dat er bij zo'n grote firma blijkbaar niemand aanwezig is die over de kwaliteit van hun eigen producten gaat en daar kort op zit?
of die is er wel, weet donders goed wat er in de producten zit, maar houdt het in de doofpot naar de buitenwereld toe (wellicht moeten dan)
eender wat het is, het blijft een gigantische flater als firma die voeding en supplementen verkoopt
Sorry wat?Again, kijk het B&F topic. Er zijn vast en zeker een aantal mensen overgestapt naar XXL, Powersupplements of een ander merk, maar minimaal 80 % blijft gewoon Whey perfection kopen hoor, zeker nu het nog goedkoper is dan het al was. Tuurlijk zijn er mensen butthurt over het feit dat ze nu hun geld terug willen van hun 1e emmertje Whey Perfection, maar diezelfde mensen die nu klagen over 20 % teveel betaalt ( dat is wat, 10 euro? Weet niet wat dat spul kost ) gaan echt niet voor 20 euro meer naar XXL.
B en f werkte actief tegen de resultaten. Dat kan toch niet onbestraft blijven?
Tijdens mijn uitgebreide onafhankelijke onderzoek kwam b&f als beste uit de whey bus. Door de overweldigende vraag naar whey hebben ze besloten 25% korting te geven. (ps. Ik blijf bestellen bij b&f)
De ultieme test zou zijn om nu te bestellen en een test erop los te laten. Man, man, man wat zouden ze dan door de mand vallen als de uitkomst nog steeds kut is..