XXL Nutrition

Sponsoring Bodyenfitshop.nl

Bezoekers in topic

GetBig XXL

Ripped Bodybuilder
Elite Member
Lid geworden
30 jun 2012
Lengte
1m75
Massa
103kg
Vetpercentage
14%
worden de ip adressen ook banned van body en fit
ik ben voor iedergeval

HULK

Cool Novice
Lid geworden
27 jan 2015
Lengte
1m89
Massa
100kg
Vetpercentage
13%
Mooi nieuws!

Robo007

Dutch Bodybuilder
Lid geworden
10 feb 2012
Lengte
1m78
Benieuwd naar de nieuwe toekomstige sponsor!

Moest Body&Fit hier nog een laatste reactie zetten dan zou ik dit zeker 'sportief' vinden. Maar ben er zeker van dat die er niet komt.

5keer5

Advanced Bodybuilder
Lid geworden
3 mrt 2015
Lengte
1m85
Massa
90kg
Vetpercentage
12%

Moest Body&Fit hier nog een laatste reactie zetten dan zou ik dit zeker 'sportief' vinden. Maar ben er zeker van dat die er niet komt.

Jij bent dan één van de weinigen die dat zou waarderen, 99% zou er overheen vallen. Dat gaan ze natuurlijk niet doen en dat is in dit geval het verstandigst. B&F is puur kanonnenvuur hier.

ilyasse

Competitive Bodybuilder
+15 jaar member
Lid geworden
18 apr 2005
Lengte
1m78
Massa
86kg
Vetpercentage
> 50%
Dit en alle zogenaamde fanboys een ban geven.

Reviews verwijderen is onzin, er staan ook producten op van niet-sponsoren. Als mensen nog zo dom zijn om daar te bestellen, wie zijn wij om ze tegen te houden ???

Wantstogrow

Dutch Bodybuilder
+10 jaar member
Lid geworden
7 apr 2010
Lengte
1m90
Massa
98kg
Vetpercentage
15%
Reviews verwijderen is onzin, er staan ook producten op van niet-sponsoren. Als mensen nog zo dom zijn om daar te bestellen, wie zijn wij om ze tegen te houden ???
Lekkere onbetaald SEO-voordeel waarvan ze blijven profiteren, nts hun bedrog, daarom. Weg ermee met de B&F related reviews.

A J D L

livin' on the edge!
Elite Member
+10 jaar member
Lid geworden
9 feb 2006
Lengte
1m85
Massa
86kg
Vetpercentage
7%

Alleen ik heb het nog voor elkaar gekregen om B&F te laten reageren in mijn vitamine D3 topic. Was er nogal verbaasd van, maar dat zal de laatste reactie geweest zijn waarschijnlijk. Ze lezen wel mee echter.

Black Cobra

Advanced Bodybuilder
+10 jaar member
Lid geworden
21 nov 2010
Ik denk dat de meeste reviews zijn gekocht door B&F dus niet objectief.

Prestigio

Freaky Bodybuilder
Lid geworden
29 apr 2011
Lengte
1m79
Massa
78kg
Vetpercentage
9%
Alleen ik heb het nog voor elkaar gekregen om B&F te laten reageren in mijn vitamine D3 topic. Was er nogal verbaasd van, maar dat zal de laatste reactie geweest zijn waarschijnlijk. Ze lezen wel mee echter.

Die had ik ook nog voorbij zien komen inderdaad. Ze zouden zelf toch ook nog een test laten uitvoeren?
Resultaten zullen wel weer 1 à 2 maanden op zich laten wachten :rolleyes:

Robo007

Dutch Bodybuilder
Lid geworden
10 feb 2012
Lengte
1m78
Jij bent dan één van de weinigen die dat zou waarderen, 99% zou er overheen vallen. Dat gaan ze natuurlijk niet doen en dat is in dit geval het verstandigst. B&F is puur kanonnenvuur hier.

Waarderen is een groot woord. Maar zou het eerder sportief vinden.

DutchSoldier

Dutch Bodybuilder
Lid geworden
29 okt 2014
Lengte
1m83
Massa
84kg
Vetpercentage
12%
Op de sponsoren pagina staat B&F nog: [Link niet meer beschikbaar]

Gingerbreadman

DBB Koekje
Elite Member
+10 jaar member
Lid geworden
18 mei 2008
Lengte
1m80
Massa
93kg
Vetpercentage
8%
Juiste beslissing.

scoopez

Cool Novice
+10 jaar member
Lid geworden
29 jul 2010
Lengte
1m96
Massa
97kg
Vetpercentage
14%
Ik bestelde in het begin bij B&F en XXL Nutrition. Maar bestel alleen nog maar bij XXL Nutrition.

KingBubba86

Dutch Bodybuilder
Lid geworden
2 mrt 2015
Lengte
1m80
Massa
85kg
Vetpercentage
10%
Verandering van spijs doet eten zeggen ze toch? Ook in dit geval hoeft verandering natuurlijk niet slecht te zijn.
Er zijn dingen gebeurd bij B&F, er zijn dingen gezegd en niet alles is tactisch even slim/goed geweest. Dat ze nu geen sponsor meer zijn zal vast een hoop rust voor ze opleveren, werkelijk geen goed woord meer over ze gelezen hier!

Al moet ik wel zeggen dat ik de grote soap hier op DBB ga missen. Heb me pas sinds kort aangemeld, maar volg het al vanaf het begin. Zeer vermakelijk om te lezen hoe verschillende fanboys tegenover elkaar staan en lopen te bekvechten als een stel puberale tieners. Game of Thrones is er niks bij!

Nu we de whey gate toch aan het vergelijken zijn met series, hoevaak zien we de "bad/good guys" niet uit de dood herrijzen om vervolgens toch weer te overwinnen?

Alles is dus nog mogelijk, misschien niet nu.. Maar ik zou B&F niet te snel afschrijven. ;)

raven32

Dutch Bodybuilder
+10 jaar member
Lid geworden
17 mrt 2008
Lengte
1m79
Massa
99kg
Vetpercentage
10%
Ach blijf bestellen bij hun of bij de ander webshops ligt eraan waar het voordeligst is op moment of aanbod
En dan spreek ik niet over hun huismerken,
maar over olimp en en on eiwit .
zullen nog wel meer goede merken zijn maar voor mij werkt dat opmoment top als aanvulling op me gear.

En alvast een warm welkom voor de nieuwe board sponsor

whami

Huge Freak
+10 jaar member
Lid geworden
28 sep 2010
Lengte
1m77
Ging ik net op zoek naar het B&F topic. Gedroogde ananasringen atm voor maar 2€ whaaaaat, denk dat ik hele voorraad opgekocht heb :roflol:. Hopelijk doen ze dit ook eens met de gedroogde mango wanneer die eindelijk weer eens in voorraad is.

Cousins

Novice
Lid geworden
4 jan 2015
Lengte
1m74
Massa
85kg
Ben er nog steeds niet uit wat ik erger vond. Dat ik werd bedot of de manier waarop ze het aangepakt hebben...

Edwin11

Novice
+10 jaar member
Lid geworden
7 jan 2006
B&F was ooit een leuk bedrijf, maar nu is het helaas niet meer dan een schreeuwerige, klantonvriendelijke toko. En dan elke keer die waardeloze kortingsacties die vervolgens niet werken. Je traint hard voor je doel en daarbij moet je een betrouwbare toeleverancier hebben voor je eiwitten en supplementen. Gewoon maar even niks meer bestellen bij B&F, in de hoop dat ze hiervan leren. Goed besluit om sponsering te stoppen !

Naar boven