XXL Nutrition

Centraal Mr. Olympia 2016 updates topic

Bezoekers in dit topic

Vind Ben er tussen de hele line up toch wel uit zien als een klein jongetje :eek:
 
niemand heeft het over Victor , die ziet er wel het bruutste uit van allemaal,van wat er tot nu toe te zien valt... check hem vanaf 1min09 in het filmke
Dat viel mij ook al op, we zullen zien wat trainen bij Oxygen Gym als resultaat geeft.
 
30m34pi.jpg


16lipv4.jpg


Shawn Ray Takes us behind the scenes during "Meet the Olympians"


Victor Martinez at 2016 Meet the Olympians


Dallas McCarver at 2016 Olympia 'Meet and Greet'


Dexter Jackson at the 2016 Olympia 'Meet and Greet'


Roelly Winklaar & Family at the 2016 Olympia 'Meet and Greet'


Josh Lenartowicz from the 'Meet and Greet' at the 2016 Olympia


Guy Cisternino at the 2016 Olympia 'Meet and Greet'

 
roelly ze engels is nog niet echt verbeterd he
 
haha is hilarisch z'n engels! Hopelijk gaat ie op stage wat beter presteren ;)
 
Laatst bewerkt:
Is het pas vanaf 4 uur vannacht te zien ? Live stream lijkt me dan toch nu normaal gesproken :roflol: live is live
 
wanneer start het, onze tijd?
 
Damn roelly zag er beestig uit, rhoden ook maar phil .... denk dat hij voor de 10 kan gaan als hij zou willen .....
Dexter is dexter..
Cedric zelfde verhaal mooie shape en eenz iets anders.
Kevin respect maar een beetje teleurgesteld hijzelf ook aan zijn gezicht te zien.
Ramy was eens goed geconditioneerd nog een paar jaartjes denk ik voor hij er perfect bijstaat
En de nieuwe generatie ziet er ook niet slechter uit mccarver zal sowieso mr o worden ooit.nathan ook denk ik .
En wtf dedd pakulski op het podium wat een kut fysiek had liever branch gezien.
 
DAMN William,zeker top 6. Top 3 Phil,Shawn en Dexter
 
DAMN William,zeker top 6. Top 3 Phil,Shawn en Dexter
Twijfel van william zou hij niet veel beter doen in 212?
Top 6 imo phil ,shawn,dexter ,roelly,cedric,bonac


Als ik een fysiek mocht kiezen was het roelly :P
Jammer van kevin benen leken gesmolten ofzo? Zou classic niets.zijn voor kevin?
(Eigelijk voor niets wakker gebleven had meer verwacht van kevin ook qua posing)

Mooie gut van pakulski en van victor in zijn back poses is ook walgelijk.
 
Spijtig van Kevin, denk dat de masters wel het best zou zijn. Benen krijg je niet meer terug en zijn huid reflecteerd zijn leeftijd. Maar niks dan respect voor die gast. Phil blijft 1, Shawn moet onder doen in de benen, geen sidesweep. Maar Phil gebruik aub wat olie! Dexter gaat derde worden. William 4, Roelly 5 en Cedric 6 of ze zouden Ramy aan een infuus carbs moeten leggen :-p
 
Spijtig van Kevin, denk dat de masters wel het best zou zijn. Benen krijg je niet meer terug en zijn huid reflecteerd zijn leeftijd. Maar niks dan respect voor die gast. Phil blijft 1, Shawn moet onder doen in de benen, geen sidesweep. Maar Phil gebruik aub wat olie! Dexter gaat derde worden. William 4, Roelly 5 en Cedric 6 of ze zouden Ramy aan een infuus carbs moeten leggen :-p
Ramy zijn gezicht alleen al :P shredded spijtig van dennis wolf ....
Ben benieuwd wat kevin gaat doen nu side poses van zijn bovenlichaam waren nog nice maar niets qua massa met de rest.

Zou hij volgend jaar nog eens proberen?
Reisje naar kuwait
 
Back
Naar boven