XXL Nutrition

Mr. Olympia 2022

• Topic starter HB89
  • Startdatum
  • Reacties 205
  • Weergaven 19K
  • Volgers 26

Bezoekers in dit topic

Dat 1m65 is nog daaraantoe, een klein persoon met dezelfde proporties als een reus kan er ook geweldig uitzien. In mijn jonge jaren hadden we bijvoorbeeld Danny Padilla van net iets meer dan anderhalve meter. Hier op het forum Kameel.

De judging criteria hebben de neiging om uit de hand te lopen. Toen Frank Zane in de mode was probeerde iedereen er net zo lean uit te zien en dat was geen vooruitgang. Nu zie je dat weer. Die Krizo vind ik zelf wel weer bijzonder goed, maar die maakt nu ook weinig kans.
Inderdaad ja, kameel is wat indrukwekkender dan Hadi

ja das echt een reus, maar niet gekwalificeerd
p31gccr1t0c91.jpg

Voor mij moet een fysiek ook esthetisch zijn.
Shawn Rhoden was een mooie mr. O.
Rafael Brandao vind ik ook een mooi fysiek hebben (10e dit jaar).
Andrew Jacked ook niet verkeerd, die heeft ook potentie om te winnen.

Voor mij moet een fysiek ook esthetisch zijn.
Shawn Rhoden was een mooie mr. O.
Rafael Brandao vind ik ook een mooi fysiek hebben (10e dit jaar).
Andrew Jacked ook niet verkeerd, die heeft ook potentie om te winnen.
Shawn (RIP) had inderdaad een mooi lichaam, maar kwam eigenlijk pas bovendrijven, toen Phil niets meer voorstelde op dat gebied.

Weet ik. Maar ondanks dat ik Hadi flink verbeterd vind, zijn zijn spieren veel te klein om een indrukwekkende mr. O. te kunnen zijn. Ik vond Phil voordat hij gut issues kreeg wel zo iemand.
dit dus, komt totaal niet WOW over zoals ik er voor al poste, van een Mr Olympia verwacht je gwn een fcking hardcore freak :D

dit dus, komt totaal niet WOW over zoals ik er voor al poste, van een Mr Olympia verwacht je gwn een fcking hardcore freak :D
Persoonlijk vind ik het lichaam van Krizo ook nog esthetischer dan dat van Choopan.

Persoonlijk vind ik het lichaam van Krizo ook nog esthetischer dan dat van Choopan.
Tuurlijk willen we er allemaal liever uitzien als Krizo en niet als Hadi. Maar qua shape zat Krizo niet eens in de buurt van Hadi. Krizo heeft de rug van een puber vergeleken met de rest en was ook nog niet in shape.

De hoop ligt denk ik een beetje bij gasten als Lunsford ondanks dat 't een fucking dwerg is, Andrew Jacked, Samson Dauda. Krizo als ie z'n rug kan laten matchen met z'n voorkant ook.

Ja misschien wel. Ik ben echt totaal geen liefhebber van de grote guts van paar jaar terug maar toch mis ik wat freak level deze O.
Is nu niet anders :D zelfs in 212 al

Waarom ziet Derek zijn bovenlichaam (chest, arms en delts) er zo “soft” uit? Geen striations, niks.

Waarom ziet Derek zijn bovenlichaam (chest, arms en delts) er zo “soft” uit? Geen striations, niks.
Net niet juist aangespannen voor de foto?

Dat is toch juist net het ding met lengte, je proporties. Je oogt wat sneller massief enzo?
Dat zegt iedereen elkaar na. Bij de ontwikkeling van individuen en ook tijdens de evolutie van soorten kunnen bepaalde weefsels, organen of skeletten op dezelfde manier (isometrisch) of verschillend (allometrisch) veranderen (bijvoorbeeld, groter of kleiner worden); m.a.w., dezelfde vorm behouden of niet. Door natuurlijke selectie hebben bijvoorbeeld olifanten disproportioneel dikke poten ontwikkeld, door de veranderende verhouding tussen oppervlak en inhoud zouden de oorspronkelijke slankere poten te zwak zijn geweest. Maar hoewel moderne mensen elke generatie steeds groter worden, is dit verschil in functioneel en daardoor selectief opzicht zo klein, dat hun vorm ongeveer gelijk bleef (isometrische verandering); uitzonderingen (door genetische afwijkingen of afwijkingen bij de ontwikkeling) daargelaten geldt dit ook voor grotere en kleinere mensen binnen 1 generatie.

Dat zegt iedereen elkaar na. Bij de ontwikkeling van individuen en ook tijdens de evolutie van soorten kunnen bepaalde weefsels, organen of skeletten op dezelfde manier (isometrisch) of verschillend (allometrisch) veranderen (bijvoorbeeld, groter of kleiner worden); m.a.w., dezelfde vorm behouden of niet. Door natuurlijke selectie hebben bijvoorbeeld olifanten disproportioneel dikke poten ontwikkeld, door de veranderende verhouding tussen oppervlak en inhoud zouden de oorspronkelijke slankere poten te zwak zijn geweest. Maar hoewel moderne mensen elke generatie steeds groter worden, is dit verschil in functioneel en daardoor selectief opzicht zo klein, dat hun vorm ongeveer gelijk bleef (isometrische verandering); uitzonderingen (door genetische afwijkingen of afwijkingen bij de ontwikkeling) daargelaten geldt dit ook voor grotere en kleinere mensen binnen 1 generatie.
Ja man, daarom zijn al die Mr. O's zo lang. Heb 't ff nagekeken, alle winnaars de afgelopen tijd waarvan ik zo gauw ff op de naam kwam waren onder de 1.80. Maar dat komt vast door olifanten hun dikke poten.

Goed verhaal.

Back
Naar boven