• Startdatum
  • Reacties 14K
  • Weergaven 876K
  • Volgers 399

Bezoekers in dit topic

NYE 2011.. Zyzz stierf aug 2011 ??
In memory of Azz tattoo .. ??

IS HE ALIVE? :dunno:

Wie is die andere naast hem? En wie van de crew hebben nog meer text tattoo's? Zoek inspiratie voor een mooi lettertype voor mijnes.

Laatst bewerkt door een moderator:
Wie is die andere naast hem? En wie van de crew hebben nog meer text tattoo's? Zoek inspiratie voor een mooi lettertype voor mijnes.

Weet jij zeker dat je die text wil die je op fb had gezet...?

Zyzz the revolution weer uitgesteld

Update on the zyzz revolution video:

Still chasing a few people for unseen footage off their phones and cameras. Will need to make another trip to melbourne to collaborate with absthetics (stephen bornstein) into piecing the video together, and still need to record the final scene to the video so i am estimating another month before it is to be released.

Please be patient, the more time and effort put into the video the better it will be. This is the last unseen footage i have left of Zyzz so this video is extra special to me so it has to be perfect. So far i can say its better in my opinion than the legacy video and alot more personal and more of a documentary style video.

The video encompasses lots of new ideas that the legacy video didnt cover and the video will show a side to zyzz not many people have seen. Thats all the spoilers for now, get the word out and i will get this finished in a month! Thankyou for your time.

http://nl-nl.facebook.com/ChestbrahOfficial

Zat eraan te komen helaas. Naja ben een geduldig mens dus heb er geen problemen mee, zijn genoeg filmpjes op youtube :D

OP will surely deliver

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Screenshot uit de Revolution video. Soort teaser;)

niemand? :(

disspaoint in dbb

chestbrah is wel 1 hoerenkind hij zit dat albuterex zo hard uit te melken man heeft hij geen trots ofzo? hij zit een product als aas aan te bieden man en mensen die net als hem willen worden trappen erin

chestbrah is wel 1 hoerenkind hij zit dat albuterex zo hard uit te melken man heeft hij geen trots ofzo? hij zit een product als aas aan te bieden man en mensen die net als hem willen worden trappen erin

lol klopt 9/10 van zn posts gaan over albuterex

doet dat spul überhaupt iets?

verdient er lekker mee wss

iWM3I.jpg

hij is al meer dan een jaar dood... destijds voelde ik me ecto en dacht ik: volgend jaar ben ik biggy!

EN IK BEN NOG STEEDS ECTO FFS

Back
Naar boven