XXL Nutrition

Cheatmeal

Beste dbb!

Ik vroeg mij iet af, ik zit momenteel in mijn cut en ik eet 6 dagen puur gezond dus echt droge rijst droge kip blik tonijn, ik ga 6 dagen sporten in d week. Nu is mijn vraag, als ik op mijn rustdag cheat, is dit erg? En hoeveel mag ik precies van dat cheatmeal eten? Als ik nu eens hele dag door junk enz eet, mag dat?

:roflol:

Wou je iets zeggen, Marcel?

doe voor de gein eens zo een zakje kruidenmix van duyvis dipsaus erdoorheen. smaakt lekker!

zonder grappen dit is inderdaad goeie!

Persoonlijk mijn favoriet:
rijst koken tot het bijna klaar is, indien er nog te veel water is giet je dit af (rijst wel in de pan laten zitten) en zet het vuur op het allerkleinst. gooi er een eetlepel pindakaas in en roeren! (vuur uit, de hitte van de rijst en pan latne het smelten) en zorgen dat het lekker moist wordt. voila; rijst met "pindasaus".

@kwarkkwark
Ik doe het wel vaker. Je hebt ook van die vinaigrette mix. vaak pakjes van 10 zakjes bij aldi.
daar zit ook knoflook en dille in. Dat door je rijst en dan visje erbij en smullen.
je kan er ook prima je vlees en vis mee kruiden. Het is handig want zijn kleine zakjes en netjes voor 1 persoon.

Die pindakaas variant.. hahaha.. aan mij niet gewaagd.. heb een pinda allergie. :(

ouwe zeikers alleen maar hier om te zeiken en hun +1 te halen. je ziet de titel tog. Klik er dan niet op

Terug
Naar boven