XXL Nutrition

Check de ROFSTE superdude ooit

Status
Niet open voor verdere reacties.
het is toch begonnen met delguy !! ???

:roflol:

inderdaad, delguy is ook beter bekend als BrAxZ, heeft hier onder die naam ook een account gehad maar de mensen hier hebben hem doen inzien dat hij totaal verkeerd bezig was!
hij heeft nu veel meer massa, die jongen is nu gewoon wat verlegen over zn verleden, je weet tog?!

:D

inderdaad, delguy is ook beter bekend als BrAxZ, heeft hier onder die naam ook een account gehad maar de mensen hier hebben hem doen inzien dat hij totaal verkeerd bezig was!
hij heeft nu veel meer massa, die jongen is nu gewoon wat verlegen over zn verleden, je weet tog?!

:D

Toch vreemd dat jullie altijd zoveel aandacht aan dit soort mannetjes besteden, ook al is dit negatieve aandacht.

Toch vreemd dat jullie altijd zoveel aandacht aan dit soort mannetjes besteden, ook al is dit negatieve aandacht.

i know...
maar ik vind het wel lachen :D

9 kansen van de 10 genieten deze breezers hier ook gewoon van, zo blij als een klein kind omdat ze aandacht krijgen!

paar wijven van lnm:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Een beetje geil zitte kijken, gvd als ik zie dat dat wijf me zo aankijkt, dan vliegt die pik direct in dat gleufje.
Damzzzz wat lekker hahaha

btw: hoop ik wel dat die mokkel 18 is:D

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven