- Waardering
- 2
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
wat een geile beer zeg! beerin of eh? nouja whatever
De superdudes breeeezah koning staat ook al op YouTube: YouTube - Mnrtje*Marviin
Wat een ontzettende kneus..
Het word nog erger wanneer ze kunnen praten: YouTube - *danny_ + Mnrtje*Marviin @ skool
Kijk hem mans kijken in de camera. Die gozer moet echt een keer in z'n reet gedoet worden. Wat een ontzettende loser.

Kijk hem mans kijken in de camera. Die gozer moet echt een keer in z'n reet gedoet worden. Wat een ontzettende loser.

gozer heeft meer haar op z'n arm als ik op me hoofd

gozer heeft meer haar op z'n arm als ik op me hoofd![]()

zelfs op die foto's op het strand zit z'n haar in dat model, lol.De superdudes breeeezah koning staat ook al op YouTube: YouTube - Mnrtje*Marviin
Wat een ontzettende kneus..
Het word nog erger wanneer ze kunnen praten: YouTube - *danny_ + Mnrtje*Marviin @ skool
zelfs op die foto's op het strand zit z'n haar in dat model, lol.

Kijk, dat je ijdel bent, moet je helemaal zelf weten. Zeg nou zelf, dat zijn de meeste hier op het forum ook (goed lichaam, zonnebankje, scheren)
Maar dat stoere gedrag van die gasten snap ik nooit. Ze vinden zich zelf helemaal geweldig, en denken dat andere mensen tegen ze op kijken.
En ja, die breezersletjes zijn gek op dat soort gasten. Maar in de grote mensenwereld worden ze hard uitgelachen.![]()