XXL Nutrition

Check de ROFSTE superdude ooit

Status
Niet open voor verdere reacties.
bah man wa een voze trut !!!!!!!!!!

wat een geile beer zeg! beerin of eh? nouja whatever

dat woord zocht ik!

lol

Die pakken elkaar ook, Meneertje Marvin zit die Danny gewoon te versieren in dat filmpje. Wat een ransapen.

Gayer than George Michael eating "cum" flavoured "icecream" while sitting in a hot tub.

Kijk, dat je ijdel bent, moet je helemaal zelf weten. Zeg nou zelf, dat zijn de meeste hier op het forum ook (goed lichaam, zonnebankje, scheren)
Maar dat stoere gedrag van die gasten snap ik nooit. Ze vinden zich zelf helemaal geweldig, en denken dat andere mensen tegen ze op kijken.
En ja, die breezersletjes zijn gek op dat soort gasten. Maar in de grote mensenwereld worden ze hard uitgelachen.:rolleyes:

Ze vinden zichzelf mooi, dat gaat voorbij ijdel zijn. Dit soort gasten zijn een schande voor het man zijn.

Kijk, dat je ijdel bent, moet je helemaal zelf weten. Zeg nou zelf, dat zijn de meeste hier op het forum ook (goed lichaam, zonnebankje, scheren)
Maar dat stoere gedrag van die gasten snap ik nooit. Ze vinden zich zelf helemaal geweldig, en denken dat andere mensen tegen ze op kijken.
En ja, die breezersletjes zijn gek op dat soort gasten. Maar in de grote mensenwereld worden ze hard uitgelachen.:rolleyes:

maar ze zijn toch rof man

:roflol:

4000ste post in dit topic :D

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven