XXL Nutrition

Check de ROFSTE superdude ooit

Status
Niet open voor verdere reacties.
:roflol: !!! tword hier idd altij maar erger !!

Holy ****ing mother theresa :roflol:

Deze gast slaat echt alles:roflol:
En dan dacht je dat je alles van die franse homos gezien hebt :roflol:

Zo hey, over franse homos gesproken... Dat ik in chersonissos werkte stond ik ook vaak in de zaal om daar een oogje in 't zeil te houden, en soms kwamen er wat van die vieze franse homos van een jaartje of 18.. Die stonden als een bezetene een uur lang in trans tegen een box (speaker) aan te dansen ???

Daarna zaten ze een beetje raar/wazig te doen op 't podium en heb ik ze er maar afgestuurd. En wat denk je: Krijg ik nog een grote bek van die gasten ook!!! Nou met kop en schouders vlogen ze de deur uit! Vieze nichten!

Zo hey, over franse homos gesproken... Dat ik in chersonissos werkte stond ik ook vaak in de zaal om daar een oogje in 't zeil te houden, en soms kwamen er wat van die vieze franse homos van een jaartje of 18.. Die stonden als een bezetene een uur lang in trans tegen een box (speaker) aan te dansen ???

Daarna zaten ze een beetje raar/wazig te doen op 't podium en heb ik ze er maar afgestuurd. En wat denk je: Krijg ik nog een grote bek van die gasten ook!!! Nou met kop en schouders vlogen ze de deur uit! Vieze nichten!

hahaha kom op joh laat ze toch ook genieten. Waarom zal je die zielige gasten nou van de podium weg willen hebben?

en is ook goede entertainment voor de de andere gasten :popcorn: :roflol:

wazige mensen zijn het

ik vind het eng om die dunne armpjes overal heen zien te vliegen. Zit te kijken met het gevoel dat ze elke moment eraf kunnen breken :angstig:

heeft of had :D

nog mensen aktief op PF? check deze 'salesman' pfff ghehe

http://partyflock.nl/album/237652.html

*kots*

je kunt lachen wat die wil maar de wijve kicken hier EXTREEM OP, dus terwijl wij ons hier kapot lachen om zijn dunne armpjes gebruikt hij die knokige vingers om weer eens royaal op grotinspectie te gaan..............

desondanks, wel een gore t*fus rotkop, zo van : hier ben ik dan............................. hulpeloos en alleen :p

Zijn beroep is lachwekkend salesmanager = telefoon abbo verslijter :roflol:

wat een heerlijk topic! ben vrij nieuw hier maar als eerste dit topic geleze, steengoed!!

deze deadlysins zat of zit ook onder dezelfde naam op superdudes.
heb die gast vaak voorbij zien komen daar

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven