- Waardering
- 279
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik kreeg alleen die vingers van die chick niet goed in zijn aars weggemoffeld,, anders was hij waarswchijnlijk **** of the month geworden helaas!

Sugababes.nl - !!!*RoXy
lekkerding hoor, is de ex van een kerel uit mn klas.. net uit.
had ie toch goed voor mekaar als je naar het uiterlijk kijkt!

na een uur lezen heb ik eindelijk het topic helemaal doorgespit, geweldig gewoon die luiLeedvermaak!
http://images.sugababes.nl/user_pics/674/674881_28c860f8ec.jpg
josti-meeting?
Er staan echt smakelijk mooie mensen op om te bekijken, echter verraden de bijschriften onder de gemaakte foto's IQ-fruitvlieg...Toch zit er weldegelijk een diepere laag van betekenis in de kreten van deze lege hulzen...WTF check deze tekst op zo een dude zijn profiel. Okay, gepest worden is natuurlijk verschrikkelijk, maar het op deze manier wereldkundig maken van je problemen is wel echt ****ing sneu:
De les was uit…. Dacht ik.
Half 4, de meeste kinderen waren blij dat ze naar huis mochten, ik daarentegen een stuk minder. Sindskort hadden de jongens een nieuwe vorm van pesten gevonden, het zogenaamde opwachten en afgeven. Ik liep dan naar huis toe, en plotseling uit het niets stonden ze dan voor je neus, en dan moest je iets afgeven en anders kreeg je een stomp, deze stomp kon dan zijn in je gezicht, buik, eigenlijk overal. Dit spelletje duurde gelukkig maar een aantal weken, aangezien een moeder van de jongens het niet zo’n leuk spelletje vond. Tijdens het laatste spelletje, ben ik mijn fiets kwijtgeraakt. Het was een ATB, ik was er erg trots op, aan het stuur zat een rood ding, waar met witte letters iets op stond. Ik zou eigenlijk niet weten waar het ding goed voor was, maar het zag er in ieder geval wel gaaf uit. Toen ik thuis kwam lag er dan ook een tranenpad van de school naar huis, want mijn fietsje was gestolen, althans dat maakte ik er maar van, want als ik er iets van zou zeggen dat zou een van de jongens mijn vader “leksteken”. Ik kreeg gelukkig een nieuwe fiets, dus de smoes werkte, maar dat wilde niet zeggen dat de jongens opeens weg waren, daarna heb ik nog meerdere malen een verfkwast in me gezicht gehad, meerdere malen pis over me brood, jas kwijt, en meisjes die mij voor de “grap” leuk vonden, en dan later zeiden: “denk je nou echt dat ik JOU leuk vind”.
Pijn, verdriet en wanhoop, is waar ik snachts over droom,
zelfs in mijn droom zitten ze achter me aan.
Ik droom telkens weer dezelfde droom, dat ze me vangen
in een gat. Een gat verscholen tussen wat bomen in een park,
en terwijl ik zak in de diepte, lachen zij.
Er gaat meer schuil in mijn ogen, dan slechts hetgeen ik zie.