AndroidHealthClinic

Check de ROFSTE superdude ooit

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik heb mn profiel al weer verwijderd :yawn:
:D

daar gaat de fun..... nahja, weinig te beleven ook daar....IQ loze randdebielen in overvloed.

Wetenschappelijk onderzoek wijst uit dat de levensstijl die gehanteerd wordt door de zogenaamde "Breezer-jeugd" schadelijk kan zijn voor de gezondheid.
Het onderzoek verricht door drs. J. Man richtte zich vooral op het overmatig gebruik van de licht alcoholische drank waar de subcultuur zich de naam van ontleend, de Breezer. Het drankje bevat een sterk verslavende chemische samenstelling genaamd Tolueen, ook te vinden in lijm. De stof Tolueen breekt hersencellen af en brengt mensen in euforische stemming. Verder onderzoek over deze stof is te vinden op Tolueen - Wikipedia .
Ook de haren en de huid zijn niet veilig voor deze levensstijl. Het overmatig gebruik van de immer populaire L’Oréal kan haaruitval beinvloeden. Door de gel wordt er meer Dihydrotestosteron (DHT) aangemaakt die zich vervolgens hecht aan de Androgeen Receptoren (AR) wat haaruitval veroorzaakt. Dit gebeurt gedurende langere tijd, en kan een aantal jaar op zich laten wachten. Hetzelfde gebeurt door de verscheidene huid-middeltjes die gebruikt worden door de dag heen. Ook zit er Statine in een aantal van de cosmetica-producten die gebruikt worden in het uitgaanscircuit. Deze lichaamseigen stof zorgt voor spierafbraak als het overmatig geproduceert, ingenomen of aangebracht word. Meer onderzoek over de aanwezige Statine in cosmetica volgt later.

:eek:
Voila, de reden achter het gemiddeld lage IQ en gespierheid onder het BrEeZaH-volk.

Superdudes.nl

mét rellen toch al 177 kuddows, ene geeft zelfs zn msn :rolleyes:

:D

shitttt ik moet ook een account aanmaken voor al die Ch1K1Es!!!11

het zijn allemaal mietjes! Dat ik het u gezegt heb!

maar zal wel rustig worden hier op dbb als jullie op superdudes gaan spammen;)

lol , die superecto's hierboven :roflol: !

es even kijken of ik nog niet geband ben :evil:

haah 160 k*tto's

lol ik had naar gangersterboy geschreven: haha gangsterboy: epic name

krijg ik terug: 10 voor jou buddy's??

:roflol:

Ik own jullie accounts allemaal:

zelf ééntje aangemaakt :D

Superdudes.nl - DiTiSmYnStYle

Heb al direct van chickies die mij sexy vinden, maar zich afvragen wat ik rond mijn nek heb :D

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven