M@riposa
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 0
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 85kg
Reken daar maar niet op, dit topic haalt de kerst niet eens.![]()
Ga je een slotje geven.....nee toch?! Dit is een supergarehanentopic

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Reken daar maar niet op, dit topic haalt de kerst niet eens.![]()

Ga je een slotje geven.....nee toch?! Dit is een supergarehanentopic![]()
Amoebe heeft meer inhoud? Ik denk dat dit ongeveer het standaard lijstje is van elke tiener, en een groot deel van de 20-ers. Beetje sporten, hangen met vrienden, uitgaan en overdag relaxen achter je computer en beetje msn'n. Niks mis mee toch, ben je jong voor.Zijn hobbies :
FiTnEsS.. SomS bEeTjE bOksE.. MaAr vOoRAl vEeL cHiLlE mEt My hOmIeS AnD mY gIrlSzz.. UitGaaN vOoR t LeVen ..!!
En tUuRliJK sTanDaArd mSneN
Een amoebe heeft nog meer inhoud.
Amoebe heeft meer inhoud? Ik denk dat dit ongeveer het standaard lijstje is van elke tiener, en een groot deel van de 20-ers. Beetje sporten, hangen met vrienden, uitgaan en overdag relaxen achter je computer en beetje msn'n. Niks mis mee toch, ben je jong voor.
Jij hebt het over inhoud, niet over zijn schrijfstyle, dat is waar ik een opmerking over maakte. Maar dat schrijftaaltje ben ik helemaal met je eens, en ik denk daarbij het overgrote deel van de wereld, maar op de een of ander manier is dat toch "in" bij de jongeren. Kan je hem ook wel op gaan beoordelen, maar zo doet 1 miljoen mensen in Nederland het ook.Schrijf je dat dan ook in dat debielentaaltje van hem op, nee toch? Ik ben niet zo oud dat ik niet wat hoe jongeren leven.
Het is inmiddels meer een slowchat topic, de spirit is er al weer uit. In de geest van kerst en broederschap (kots) moeten we natuurlijk ook onze Breezahvriendjes niet belachelijk gaan maken. Althans niet te lang, dit soort geintjes heeft maar een beperkte houdbaarheidsdatum.

Ach Eric je hebt er zelf net zo hard aan meegedaan dus niet gaan zeuren he
En geef toe!!! Jij hebt ook gelachen!

SuperdudeJizza zei:Mannetje toch... als jij 's wist! Check mijn foto's en de url onderaan... you're up for a big surprise!!!