XXL Nutrition

Check de ROFSTE superdude ooit

Status
Niet open voor verdere reacties.
word flink gereageerd hierop wel lachen dus

hehe val bijna van me stoel af hier...

zal vanavond even kijken dat ik wat kan choppen.

Ga je een slotje geven.....nee toch?! Dit is een supergarehanentopic :D

Het is inmiddels meer een slowchat topic, de spirit is er al weer uit. In de geest van kerst en broederschap (kots) moeten we natuurlijk ook onze Breezahvriendjes niet belachelijk gaan maken. Althans niet te lang, dit soort geintjes heeft maar een beperkte houdbaarheidsdatum.

cK4ahhhhhh Supahg4Y!1

Zijn hobbies :
FiTnEsS.. SomS bEeTjE bOksE.. MaAr vOoRAl vEeL cHiLlE mEt My hOmIeS AnD mY gIrlSzz.. UitGaaN vOoR t LeVen ..!!
En tUuRliJK sTanDaArd mSneN

Een amoebe heeft nog meer inhoud.
Amoebe heeft meer inhoud? Ik denk dat dit ongeveer het standaard lijstje is van elke tiener, en een groot deel van de 20-ers. Beetje sporten, hangen met vrienden, uitgaan en overdag relaxen achter je computer en beetje msn'n. Niks mis mee toch, ben je jong voor.

Amoebe heeft meer inhoud? Ik denk dat dit ongeveer het standaard lijstje is van elke tiener, en een groot deel van de 20-ers. Beetje sporten, hangen met vrienden, uitgaan en overdag relaxen achter je computer en beetje msn'n. Niks mis mee toch, ben je jong voor.

Schrijf je dat dan ook in dat debielentaaltje van hem op, nee toch? Ik ben niet zo oud dat ik niet wat hoe jongeren leven.

Schrijf je dat dan ook in dat debielentaaltje van hem op, nee toch? Ik ben niet zo oud dat ik niet wat hoe jongeren leven.
Jij hebt het over inhoud, niet over zijn schrijfstyle, dat is waar ik een opmerking over maakte. Maar dat schrijftaaltje ben ik helemaal met je eens, en ik denk daarbij het overgrote deel van de wereld, maar op de een of ander manier is dat toch "in" bij de jongeren. Kan je hem ook wel op gaan beoordelen, maar zo doet 1 miljoen mensen in Nederland het ook.

Doet niets af aan zijn intelligentie hoor, waarschijnlijk is hij niet bijster slim.

Het is inmiddels meer een slowchat topic, de spirit is er al weer uit. In de geest van kerst en broederschap (kots) moeten we natuurlijk ook onze Breezahvriendjes niet belachelijk gaan maken. Althans niet te lang, dit soort geintjes heeft maar een beperkte houdbaarheidsdatum.

Ach Eric je hebt er zelf net zo hard aan meegedaan dus niet gaan zeuren he :D

En geef toe!!! Jij hebt ook gelachen!

De inhoud is ook zijn schrijfwijze, ik heb die zinnen van hem niet eens gelezen. Breezahtaal lees ik niet.

Ik heb alles gelezen en me HEEL erg vermaakt :roflol:

Okay, omdat EricR er toch bijna een einde aan maakt, heb ik de vrijheid genomen onze lieve Braxz te verwittigen van de mooie soepjes die er zijn gemaakt van hem en zijn kameraden.

SuperdudeJizza zei:
Mannetje toch... als jij 's wist! Check mijn foto's en de url onderaan... you're up for a big surprise!!!

Mijn profiel: Superdudes.nl - Jizza

KUUUUTTTTTT!!! De foto's zijn verwijderd... godsamme. Dat checken die mods daar snel zeg :(

lol 32 paginas

ik ga zo op stap, effe een sugababe versieren lol:)

ik wacht nog altijd op antwoord van die chick, ben nu eindelijk terug up tot date maar geen antwoord meer? :(

ja ze komt telkens niet online op die geile site:P

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven