AndroidHealthClinic

Check de ROFSTE superdude ooit

Status
Niet open voor verdere reacties.
DIT IS ECHT ERG:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

:roflol:

op superdudes naar foto's van venten gaan kijken is zo gay...

volgens mij zien de jongere leden van DBB er even idioot uit als ze hun hoofd zouden plaatsen hoor...

nederland is nu officieel naar de klotuh ! :D

Ff tot en met 4 mei alle posts in gehaald van de laatste tijd af en toe echt krom gelegen alleen jammer van Loca.. dat ik die pics niet meer heb gezien...

volgens mij zien de jongere leden van DBB er even idioot uit als ze hun hoofd zouden plaatsen hoor...

True, maar het gaat eigenlijk niet meer zo over hoofden hier, meer om die style die ze hebben: allemaal petjes, broeken wijder dan die van aladdin, dat hoge kapsel ik kan er wel om lachen vooral omdat het zo ''cool'' schijnt te zijn bij die doelgroep maar tegelijkertijd is het ook best triest om te zien hoeveel kracht de commerciele invloeden nog hebben op de mens. Ze trappen nog steeds in zón type als 50 cent enzo wel jammer vind ik dan dat sommige figuren die normaal opgevoed zijn en in een nette buurt wonen dat proberen na te doen met 50 kettingen en neppistolen en dan claimen ze dat ze gangsters zijn... :rolleyes:

:sd: haha leuke deze

alleen de persoon van die kop gaat wel keihard flippen dat er een emoticon van hem is gemaakt.

haha idd

Yvan Hendrickx onder welke naam sta jij in superdudes.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Dat kapsel ook :roflol:

Masallah:
Dat kapsel lijkt op een kapsel van zo'n amerikaanse acteur, afro american,
gangsta comedy parodie maakte die, kan niet op de naam komen.

@Masallah
dont be a menace?
houseparty?

ik denk eerder de opvolger van Vanilla ice

lol

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven