Fitness Seller

Check de ROFSTE superdude ooit

Status
Niet open voor verdere reacties.
:hahaha:

jullie hebben ook een "speciale" connectie ?

bradabradaluv a la braxz :roflol:

Jongens sluit t topic. ik heb hem gevonden de rofste de stoerste :D de superdude van het jaar

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

kan ik er wat aan doen :$ dat ik me aangetrokken voel :D OMG zit te lang op dit topic te neuzen. :o En dan besef je. Je word langzaam aan G :P ze moeten een klok op dit topic zetten tis al half 2,

:P ben slapen doei sgatjs

dit topic is lang niet gesloten, er is altijd een roffere superdude te vinden :D

wss

Jongens sluit t topic. ik heb hem gevonden de rofste de stoerste :D de superdude van het jaar

kan ik er wat aan doen :$ dat ik me aangetrokken voel :D OMG zit te lang op dit topic te neuzen. :o En dan besef je. Je word langzaam aan G :P ze moeten een klok op dit topic zetten tis al half 2,

:P ben slapen doei sgatjs

bwahaahahahaha wa ne loser !!

sloppel :D

man gvd , nu had ik weer zin om te rukken !

nu is die zin natuurlijk volledig weg !!

haha alleen de 2e is correct!!! nou ik zou er bij jou meer goed hebbe!!

nou hier komt ie!!!

1:wat heb jij voor breezer naam jonko
2: je bent een homo
3:jij traint alleen maar rug zodat niemand je rotkop kan zien
4: je stinkt altijd net als die vieze mannetjes bij de kleedkamers

nou ik heb er 4 goed geckK!!
ben ej ze holmaat calyptus.. en dat rug klopt wel .. want als je video ziet zie je alleen maar rug dus kan er zoveel achter gaan denke waarom ie alleen rug video heeft.. en nee sorry ik heb geen superdude .. ga maar zoeke vind je tog niet

Enigste wat "ImMaHuStElEr" gehussled krijgt is un ban en meschien bukkake van ze brada's:roflol:

damn idd check dat gezicht en die teruggetrokken haarlijn.

:roflol: i :heart: this topic

Haha check die kamper met zijn nazi coupe en oorbellen :roflol:
Op het eerste zicht lijkt het me de typische homofobe Doefus die elk jeanetterig typetje in elkaar zou rammen, en hier zie je hem klaarblijkelijk onwetend glimlachen terwijl zijn maatje met een tranny ligt te flikflooien.

Hij moest eens weten :D

Zou jij hem titty****en Sanca? I bet i would als je die cam pics bekijkt :D

Haha check die kamper met zijn nazi coupe en oorbellen :roflol:
Op het eerste zicht lijkt het me de typische homofobe Doefus die elk jeanetterig typetje in elkaar zou rammen, en hier zie je hem klaarblijkelijk onwetend glimlachen terwijl zijn maatje met een tranny ligt te flikflooien.

Hij moest eens weten :D

:roflol:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven