Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
nee dat hebben we niet nee "christopher psi"hebben jullie hier niets beters te doen dan mensen op sites te bekijken en ze vervolgens hier te posten en uit te lachen?

dit moést gewoon!
[Link niet meer beschikbaar]
staat nr 6 in de top 50 vn die sweetbabes!
School / werk: peuter leidster =>da's aan elkaar mekkerzeug!
msnene muziek luisteren lezen wandelen door de natuur met of zonder onze hondjes dieren en me werk op de peuter =>leestekens zijn ook niet van jouw tijd?
hou van een geintje op z,n tijd
bij je overige buddy,s
het is z'n tijd en buddy's oma!
Ik kan het geloven dat de meerderheid van de jeugd in nederland supahdudah is en zo dom is als t bovenste van een borstelsteel, als ze les krijgen van zo'n achterlijk zagekreng!

hebben jullie hier niets beters te doen dan mensen op sites te bekijken en ze vervolgens hier te posten en uit te lachen?
ik ben dus grietje 45 jr heb 2 dochters de oudste 22 de 2de is 18 verder ben ik een eerlijke lieve open en spontane vrouw hou van een geintje op z,n tijd maar kan ook heel goed serieus zijn en heb voor een ieder een luisterend oor.
wie mijn buddy wil worden en ook wil blijven breng dan ook bij mij net als bij je overige buddy,s ook punten en sla me niet over anders moet je m,n buddy niet worden doe ik ook niet bij jullie we zijn tenslote geen kleine kinderen meer van jou mag ik wel en jou mag ik niet dus krijg je ook maar niks van me als je me niet mag oke prima maar voeg me dan niet toe als je buddy en kom dan ook niet bij me als er weinig of geen van je andere buddy,s online zijn sla me dan ook over wie mij nadat ik al 2 x punten + berichtje heb achtergelaten nog niks terug brengt gooi ik uit m,n lijst.
![]()

waarom is het zielig dan? dagelijks zijn er 1000'en mensen die een terrasje pakken gewoon om mensen te kijken, als wij dan op superdudes kijken is dat in eens kansloos?is dat niet een beetje zielig?
vind het op zich wel grappig, maar zou me er zelf niet mee bezig houden ...
is dat niet een beetje zielig?
vind het op zich wel grappig, maar zou me er zelf niet mee bezig houden ...