- Waardering
- 2
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Zit je op een forum voor breezers, mag je de taal niet eens spreken.Breezertaal is echt een no-go op dit forum, de posts in breezertaal worden verwijderd en de topics die ermee beginnen worden gesloten. Dat is nou eenmaal de regel op dit forum. Het is vooral omdat het heel irritant om te lezen is, soms is het zelfs niet eens te lezen. Mensen die in breezertaal posten lopen zelfs risico op een "gele kaart", bij een tweede krijg je een forumban van een week en bij een derde zelfs een permanente ban! Dus ik adviseer iedereen gewoon te typen zoals ze dat in het begin geleerd hebben, dus hoofdletters aan het begin van een zin en voor namen, plaatsen etc. etc. jullie kennen die regeltjes wel. Succes..
Dit vond ik daarnet toevallig op sugababes:
Zit je op een forum voor breezers, mag je de taal niet eens spreken.
je zal daar modje zijn, ik denk dat je hele dagen mensen aan het bannen bent![]()

Het kost me vooral tijd en moeite om die lelijke graf**p van dat wijf te aanschouwen

en ik maar denken dat we alleen hier in gouda uitschot hadden.. jesus

neen ik vind dat ni zo plezant want het pakt soms veel tijd in , kben nogal lui![]()