MuscleMeat

Check de ROFSTE superdude ooit

Status
Niet open voor verdere reacties.
lol dit blijft maar gaan !! wel funny :cool:

Dit vond ik daarnet toevallig op sugababes:
Breezertaal is echt een no-go op dit forum, de posts in breezertaal worden verwijderd en de topics die ermee beginnen worden gesloten. Dat is nou eenmaal de regel op dit forum. Het is vooral omdat het heel irritant om te lezen is, soms is het zelfs niet eens te lezen. Mensen die in breezertaal posten lopen zelfs risico op een "gele kaart", bij een tweede krijg je een forumban van een week en bij een derde zelfs een permanente ban! Dus ik adviseer iedereen gewoon te typen zoals ze dat in het begin geleerd hebben, dus hoofdletters aan het begin van een zin en voor namen, plaatsen etc. etc. jullie kennen die regeltjes wel. Succes..
Zit je op een forum voor breezers, mag je de taal niet eens spreken.

je zal daar modje zijn, ik denk dat je hele dagen mensen aan het bannen bent :p

lol dit blijft echt een monster topic

Wow, zie de topic nu pas! Heel die zijn familie (broer, zus, hijzelf, zijn meisje) is besmet met het breEzAh virus! Kvraag me af hoe je jezelf in godsnaam serieus kunt nemen op die manier!

Bovendien zag ik een PicCa waar hij zijn meisje kuste...zij hield de ogen open. Heb net gelezen ergens in de poll op DBB over wie er met zijn ogen open of dicht kust, dat mensen die hun ogen openhouden niet genieten...:D

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven