AndroidHealthClinic

Check dit als je dacht dat jij wist wat lastig trainen is.

idd, respect!

:rolleyes:echt super om dit te zien !! Ik zelf zou me geen raad meer weten als ik niet meer zou kunnen trainen als voorheen zonder handen.. Die squat is echt netjes zat er al aan te denken hoe die dat zou doen

Net een docu op youtube over hem gezien, ik heb echt respect voor zijn wilskracht.
Hij werkt daarnaast ook fulltime, staat om 5.40 elke dag op zodat ie om 9uur op zijn werk is.Daarnaast traint hij ook altijd 1,5uur+15min opwarmen.

ja respect ja

dit zijn voorbeelden waarvan iedereen dan zou moeten ga nadenken bij het gejank dat ze niet snel genoeg groeien of niet bijkomen ondanks dat ze 6 boterhammen extra eten.

Nu ga ik toch echt nadenken bij mijn gejank dat ik niet snel genoeg groei of niet bijkom ondanks dat ik 6 boterhammen extra eet. Behalve dan dat ik nooit jank dat ik niet snel genoeg groei of niet bijkom ondanks dat ik 6 boterhammen extra eet. Er valt helemaal niks te janken.

Hij heeft nog best een lekkere chick voor wat ie allemaal mist.

Enneh, zijn kettleballs trouwens niet "the secret to gain real Russian Strength"?:roflol:

Hij heeft een lotgenoot die aktief is in het powerliften:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

damn wat wegen die groene schijven wel niet? 70 kg? :p ..het zet je toch wel aan het denken als ik dit zo zie :D dan ben je meteen stil

Shit, wat een doorzettingsvermogen heeft die kerel, hij heeft niet eens 1 hand...
Ik zou het trainen allang vaarwel gezegd hebben, of er nooit aan begonnen zijn met zo'n handicap...
Deze kerel is echt een optimist, hij heeft zelfs nog een leuk wijfie weten te regelen!

Vielen respect!!!

Dikke respect! en wat een heerlijke hardcore gym!

respect!

RESPECT en z'n wijf i hit it!

achja oostblokvrouwen de vrouwen die haten als je emo-haar hebt- roze superdude t-shirtjes- bij de h&m shopt- je borsthaar scheert- je geen man in hun ogen bent als je teminste 4 scheten en 8 boeren per dag laat.

GOT TO LOVE THEM:)

RESPECT en z'n wijf i hit it!

achja oostblokvrouwen de vrouwen die haten als je emo-haar hebt- roze superdude t-shirtjes- bij de h&m shopt- je borsthaar scheert- je geen man in hun ogen bent als je teminste 4 scheten en 8 boeren per dag laat.

GOT TO LOVE THEM:)

Ha, ha :D Een leven lang geen masturbatie voor onze held: zijn bruidje weet niet wat haar overkomt op de huwelijksnacht. :D

Zwaar respect voor deze mannen, zo'n handicap en toch zoveel bereiken!

Heeft iemand toevallig meer (gedetailleerde foto's) van die powerlifter? Mijn trainingsmaat heeft precies hetzelfde (mist zijn linkeronderarm) en we vroegen ons wat dingen af over hoe hij zijn protese gefixt heeft...

Maar hoe heeft die gozer dat bericht op bodybuilding.com getypt?

Met z'n stompje.. hij heeft een speciaal toetsenbord met extra grote toetsen.

Terug
Naar boven