MuscleMeat

Check diverse waardes na kuur

Just me

Dutch Bodybuilder
Waardering
3
Lengte
1m78
Massa
87kg
Vetpercentage
10%
Heren, nu ik 1,5 week geleden mijn laatste shot genomen heb... Wanneer laten jullie bij de dokter je waardes checken. Gaat dit doormiddel van alleen wat bloed af laten nemen? Waar moet je ze op laten zoeken? Heb meerdere kuren gedaan nu en wil dit ook eens een keer laten checken. Overigens neem ik nog wel wat hcg en nolva voor nog een week of 2

Heren, nu ik 1,5 week geleden mijn laatste shot genomen heb... Wanneer laten jullie bij de dokter je waardes checken. Gaat dit doormiddel van alleen wat bloed af laten nemen? Waar moet je ze op laten zoeken? Heb meerdere kuren gedaan nu en wil dit ook eens een keer laten checken. Overigens neem ik nog wel wat hcg en nolva voor nog een week of 2

Eerst sowieso je PCT afmaken, dan 3-4weekjes na je PCT kan je een uitgebreid bloedonderzoek laten uitvoren...

Leverwaardes, Hormonen (schildklier, vrij test enz).
Laat zeker ook de basis dingen testen, vb ijzer, magnesium, vitamines en dergelijke...
ALAT (SGPT), ASAT (SGOT), G-GT, Kalium, Kreatinine en Natrium.

Volgende keer alleen eerst van tervoren nog eentje doen, dan weet je hoe je waardes horen te zijn :rolleyes:

ik nader ook eind van de kuur. daarna PCt en de hele zooi.
aansluitend op de vraag van de TS: bij wie van de aanwezigen hier, waren de bloed waardes, 4 weken na de PCT, weer op het niveau van voor de kuur?

ik heb mijn bloed laten trekken voor ik begon, dus heb n referentie kader.
ben alleen bang dat die test values niet zo snel stijgen ( tis mijn eerste kuur, altijd spannend hé)

gr

s

Volgende keer alleen eerst van tervoren nog eentje doen, dan weet je hoe je waardes horen te zijn :rolleyes:

Goede tip.

Alleen dan kun je zien wat er in je lichaam gebeurt door de kuur.
Bij de arts vraag je om de lever, nierfuncties, algemene chemie en algemene hematologie. De arts weet dan welke testen daarbij horen.
Hormonen is nu zinloos. Je hebt geen referentie. De hoogte van je hormoonspiegel zegt ook maar bar weinig.

ik nader ook eind van de kuur. daarna PCt en de hele zooi.
aansluitend op de vraag van de TS: bij wie van de aanwezigen hier, waren de bloed waardes, 4 weken na de PCT, weer op het niveau van voor de kuur?

ik heb mijn bloed laten trekken voor ik begon, dus heb n referentie kader.
ben alleen bang dat die test values niet zo snel stijgen ( tis mijn eerste kuur, altijd spannend hé)

gr

s

niemand?

Terug
Naar boven