MuscleMeat

check m'n nieuwe MJ tat !

Status
Niet open voor verdere reacties.

Ano_1986_0

Freaky Bodybuilder
uitgeschakeld
Waardering
10
proud to announce,since 29/07 :

2dkejgn.jpg

2h4e3jr.jpg

2qwg2er.jpg

ik heb gisteren nog een videography gevonden,met alles beeldmateriaal dat ooit is uitgebracht van mj,alle concerts,alle docu's en alle videoclip, een torrent van 35 gb,voor de geintereseerden :

http://isohunt.com/torrent_details/105131513/michael+jackson?tab=summary

Je bent groot fan kan ik wel merken

Niet te veel frutsels, in 1 oogopslag duidelijk en goed gezet. Nice!

Das mooi k*t zo op je onderarm man

Als jij er maar blij mee bent ;)

Nice, hij is goed strak gezet :thumbs: Kwam gisteren nog een concertje tegen op YouTube die ik nog niet gezien had, namelijk van toen hij 30 jaar in het vak zat:

http://www.youtube.com/watch?v=AYvCRikJL7w

Kun je mij vertellen welke concerten er allemaal in de torrent zitten, dan kan ik kijken of er nog iets bij zit wat ik niet heb...

Zeer strak gezet! iieeeehhieeee

Wijs man, Nice!

• Topic Starter Topic Starter
Das mooi k*t zo op je onderarm man

ohja...had ik beter 56 sterretjes op m'n gezicht laten zetten...dom van me..

Nice, hij is goed strak gezet :thumbs: Kwam gisteren nog een concertje tegen op YouTube die ik nog niet gezien had, namelijk van toen hij 30 jaar in het vak zat:

http://www.youtube.com/watch?v=AYvCRikJL7w

Kun je mij vertellen welke concerten er allemaal in de torrent zitten, dan kan ik kijken of er nog iets bij zit wat ik niet heb...

see for yourself zou ik zeggen,als je op de link klikt,zie je een hele lijst wat de torrent bevat,en als je met µtorrent werkt,dan kan uitvinken wat je niet wil binnenhalen

niet zo'n fan van het motief, maar ziet er wel strak uit qua vorm en diepte, waar heb je hem laten plaatsen?

see for yourself zou ik zeggen,als je op de link klikt,zie je een hele lijst wat de torrent bevat,en als je met µtorrent werkt,dan kan uitvinken wat je niet wil binnenhalen

Ik had het al gezien ja :D Werk met Bittorrent en daar kun je gelukkig ook uitvinken wat je niet wilt want veel heb ik al. Thanks! Karma on the way!

Edit: zodra ik je weer karma kan geven dan...

Tsja, ik kan er niet bij dat je je lichaam zo wilt verminken door een onzinnige tattoo te plaatsen, op een plaats die toch vaak "ontbloot" is. Maar eigen keuze en zolang jij het mooi vindt is het prima toch? ;)

edit: de tattoo opzicht is wel goed gelukt trouwens:)

Laatst bewerkt:
Vind het een erg mooie tat! respect:D

Ik vind hem mooi :)
Vind eigenlijk dit zelfs niet zo gek om te plaatsen. er zijn mensen die een mj tattoo laten van zijn gezicht alleen. Omdat dit een silhouette is, dat er nog redelijk cool uitziet, ongeacht of het over MJ of iemand anders zou gaan, vind ik dit nog wel kunnen. Had wel nooit die data er op laten zetten...

Ik vind hem erg mooi gezet..Mooie plek ook! Veel plezier ervan! :thumbs:

Wordt ie naar een paar jaar wit (tattoo) ?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven