Tabakstiaan
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 539
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Die 80 minuten is de tijd die het kost voor de 'peak' level in je bloedbaan.
Dit heeft niet zoveel te maken met wanneer de whey begint te worden opgenomen.
Als je wilt dat die peak er is tegen het einde van je training zou ik het zeker niet anderhalfuur van tevoren nemen.

. Ik weet niet wat er in de pre workout shake zit. Als dat voornamelijk gewone whey is, dan ongeveer een uur / anderhalf uur van te voren. Direct na je workout zou ik niet doen inderdaad. Eerder ongeveer een half uur daarna een shake. BCAA's weet ik niet hoe dat zit, die mag je geloof direct voor je training nemen. Wat je na die eerste shake doet maakt niet zo heel veel uit of dat nou een shake is of kip om maar iets te noemen. Een uur voor het slapen kun je inderdaad kwark nemen. Succes ermee.Artikeltje hier.Conclusion: Based on these responses, what's the final answer? Well, we always encourage self-experimentation since everyone is different, but here's some general advice:
1. Don't purposefully wake up in the middle of the night just to consume a protein shake or BCAA tablets. The benefits of uninterrupted sleep outweigh the benefits of middle-of-the-night feedings.
Dus even concreet, zodat ik het goed begrijp...
- Ik neem een pre-workout shake zo'n uur voor de training (Myofusion van Gaspari Nutrituon)
- Ik neem voortaan dus NIET direct een post workout shake meer, maar later. Hoeveel later, een uur? En waaruit moet deze shake bestaan? Mag ik wel BCAA's slikken, of verknal ik dan ook het effect?
- Vervolgens neem ik als 2e post workout maaltijd GEEN vast voedsel, maar nog een shake.
- Voor het slapen gaan neem ik een bakje magere kwark (zoals altijd, 500gr.)
- En als 3e wijziging in mijn voedingspatroon na het lezen van dit artikel sta ik ook 's nachts op voor een shake.
Doe ik hier goed aan![]()