07:00 2 gekookte eieren + 100 ML melk + Brinta + multivitamine + visolie (capsule)
10:00 Mass perfection shake
12:00 4 broodjes (volkoren) (2 met pindakaas & 2 met kipfiliet) 4 plakjes kipfiliet
14:30 maccaroni + gehakt
16:00 Trainen
Na de traning Mass perfection shake + dextrose
18:30 Avondeten (ligt eraan wat moeders kookt) ALTIJD gezond! pasta,rijst,kip,groente etc.
21:00 2 broodjes pindakaas
23:00 Micellar Casein Perfection
Verder verspreid ik over de dag (tussendoor) +- 100 Gr. ongezouten noten
Wat kan ik beter doen? ik train nu het laatste jaar serieus (niet meer drinken, niet meer roken, geen drugs) train ong. 4 tot 5 dagen (split schema)
Ik kom erg moelijk aan. als ik in mijn omgeving kijk zie ik jongens sneller groeien en leven een stuk ongezonder als mij en doen amper tot niks aan voeding.
Wat doe ik fout?
Alvast bedankt!
10:00 Mass perfection shake
12:00 4 broodjes (volkoren) (2 met pindakaas & 2 met kipfiliet) 4 plakjes kipfiliet
14:30 maccaroni + gehakt
16:00 Trainen
Na de traning Mass perfection shake + dextrose
18:30 Avondeten (ligt eraan wat moeders kookt) ALTIJD gezond! pasta,rijst,kip,groente etc.
21:00 2 broodjes pindakaas
23:00 Micellar Casein Perfection
Verder verspreid ik over de dag (tussendoor) +- 100 Gr. ongezouten noten
Wat kan ik beter doen? ik train nu het laatste jaar serieus (niet meer drinken, niet meer roken, geen drugs) train ong. 4 tot 5 dagen (split schema)
Ik kom erg moelijk aan. als ik in mijn omgeving kijk zie ik jongens sneller groeien en leven een stuk ongezonder als mij en doen amper tot niks aan voeding.
Wat doe ik fout?
Alvast bedankt!

Dus bijvoorbeeld eerst meer eten, kijken of je vooruitgang maakt.