Altijd Adidas trainingsbroek
Goedkoop t-shirtje van H&M
Hier niemand die in een trui traint? Zie dat nog wel eens, maar lijkt me zo onhandig.
Train wel eens in een trui, is wel chill
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hier niemand die in een trui traint? Zie dat nog wel eens, maar lijkt me zo onhandig.

****ing hard zweten is dat man. in mijn gym hebben ze gewoon een verwarming hoor...
Niet zo vreemd hoor, in sommige sportscholen *kuch* healthclubs gaat het er niet om dat je sport maar wat je aan hebt. Mensen zijn nou eenmaal vaak materialistisch.lol @ mensen die dure merk shit gaan kopen om in te trainen![]()
Weleens gedaan maar kreeg het bloedheet binnen 20 mins toen toch maar T-shirt aangetrokkenAltijd Adidas trainingsbroek

Comon kom in de sportschool om te showen met me kracht niet met me kleren... dat doe ik buiten welNiet zo vreemd hoor, in sommige sportscholen *kuch* healthclubs gaat het er niet om dat je sport maar wat je aan hebt. Mensen zijn nou eenmaal vaak materialistisch.

Het is meestal het vrouwelijk volk wat rond de 40-50 jaar hangt, althans dat is mijn ervaring.Comon kom in de sportschool om te showen met me kracht niet met me kleren... dat doe ik buiten wel![]()
lol @ mensen die dure merk shit gaan kopen om in te trainen![]()
Damn wel jammerHet is meestal het vrouwelijk volk wat rond de 40-50 jaar hangt, althans dat is mijn ervaring.
kheb het bij mijn sportschool ook... helaas bijna alleen oude tangen
achaj de instroom van de zomer brengt weer jeugdigheid met zich mee 
Ach alles heeft zo z'n voordeel, bij oudere vrouwen hoef je meestal geen talkpoeder te gebruiken, immers hun pruim vertoont meestal epische uitdrogingsverschijnselen van Somalische proporties.Damn wel jammerkheb het bij mijn sportschool ook... helaas bijna alleen oude tangen
achaj de instroom van de zomer brengt weer jeugdigheid met zich mee
![]()
Ach alles heeft zo z'n voordeel, bij oudere vrouwen hoef je meestal geen talkpoeder te gebruiken, immers hun pruim vertoont meestal epische uitdrogingsverschijnselen van Somalische proporties.
klinkt als ervaring goos? 
Haha nee hoor is algemeen bekend.
Kweet het pas door jouw maat
eerst die ster nu dit... whats next!
Joke