Fitness Seller

chillste kleding

****ing hard zweten is dat man. in mijn gym hebben ze gewoon een verwarming hoor...

Ik heb zo'n verscheurd oud smerig stuk diesel trui, lekker om in te trainen, niet om mee buiten te lopen. Buiten en binnen eigenlijk ook loop ik meestal in een trainingsbroek, spijkerbroeken zitten nooit comfy iig, draag ze nooit.

lol @ mensen die dure merk shit gaan kopen om in te trainen :roflol:

Altijd Adidas trainingsbroek
Goedkoop t-shirtje van H&M

Hier niemand die in een trui traint? Zie dat nog wel eens, maar lijkt me zo onhandig.
Weleens gedaan maar kreeg het bloedheet binnen 20 mins toen toch maar T-shirt aangetrokken :D
OT : Russel Athletic trainingspakken trainen ut lekkerst met gewoon oud shirt eronder :)

---------- Post toegevoegd Wed 22 Feb 2012 om 16:09 ----------

Niet zo vreemd hoor, in sommige sportscholen *kuch* healthclubs gaat het er niet om dat je sport maar wat je aan hebt. Mensen zijn nou eenmaal vaak materialistisch.
Comon kom in de sportschool om te showen met me kracht niet met me kleren... dat doe ik buiten wel:cool:;)

Adidas zwart/goud trainingsbroek.
Zwart t-shirt met v-hals.
Adidas Superstar II schoenen.

-Shitfeelsgoodman-

Damn wel jammer :( kheb het bij mijn sportschool ook... helaas bijna alleen oude tangen :( achaj de instroom van de zomer brengt weer jeugdigheid met zich mee :D
Ach alles heeft zo z'n voordeel, bij oudere vrouwen hoef je meestal geen talkpoeder te gebruiken, immers hun pruim vertoont meestal epische uitdrogingsverschijnselen van Somalische proporties.

Polo of v-hals (houd niet van iets tegen mn keel)
korte broek
lange sokken ivm deadlift of korte sportsokken
squatschoenen of kisten bij strongman training

Hoef geen modeshow te lopen in de gym dus traingspakkie meer niet.buiten wel degelijk gekleed. Geld voor de meerderheid neem ik aan

groter is beter

Meestal losse t-shirt met een basketbalbroekje.

Adidas broek & zwart basic g-star shirtje.

Terug
Naar boven