MuscleMeat

chillste kleding

Ikzelf heb een apparte kast voor in de winter heb ik blousjes want dan bulk ik in de zomer ja helaas dan heb ik ook ice berg,D&G,Replay,Botticelli,Franie morello.Anthony morato,Bjorn Borg Schoenen enzo maar meestal loop ik of in mijn D&G huispak of in mijn trainings kleren

verkapte 'kijk-mij-shinen' posten :cool:

Lange trainingsbroek en Adidas Predator shirtje.
In de zomer korte trainingsbroek ipv lange.

korte broek, en dan 1 die boven je knieen zit. Maar ook weer niet een zyzz broekje.
en shirtless offcourse;)
nee elke tshirt is goed.

Ik train altijd in een witte tanktop en een zwarte korte sportbroek.

afgeragte australian broek. met me nikie's eronder en een t-shirt

Gorilla wear broek en vest..

Simpel effen T-shirt

Ik heb pas geleden de Gorilla Wear Logo Hooded Jacket bestelt, Maat M (kwam best overheen met de maat meter op die website.) Maar ik verdronk bijna in die vest toen ik hem thuis kreeg.. Ligt dat aan de vest of is dat altijd zo? Ik wouw ook wat tanktops gaan bestellen en ben bijna geneigd om voor S te gaan (terwijl dit via de maat meter eigenlijk te klein hoort te zijn.) Wat is jou ervaring hier mee?

Meestal Adidas Chile trainingspak. Of donkeblauwe joggingsbroek. En dan Stretch v-hals of Tanktop van H&M

Adidas trainingspak, zwarte kleur en lekker ruim voor meer bewegingsvrijheid.

heb 2 trainingsbroeken van 15 jaar oud (australian en cavello) en 1 adidasbroek (maar die is te groot).
Verder tanktops van h&m, zitten fijn en kosten 6 euro.

Adidas broek + XXL Nutrition hemd + XXL Nutrition Hoody (zwart)

Nike dri fit of adidas clima cool ftw. Kleding die je niet op je lichaam voelt zitten.

zou het raar zijn als ik een tanktop zou dragen :p ?

Ikzelf heb een apparte kast voor in de winter heb ik blousjes want dan bulk ik in de zomer ja helaas dan heb ik ook ice berg,D&G,Replay,Botticelli,Franie morello.Anthony morato,Bjorn Borg Schoenen enzo maar meestal loop ik of in mijn D&G huispak of in mijn trainings kleren

huispak!:roflol:

Durf het hier bijna niet neer te zetten door al dat ge-show off, maar heb gewoon een broek van de C&A (volgens mij niet eens een merk, iig zwart), heb nog wat shirtjes van de Zeeman. 3 voor 5 euro ofzo :o

Strakke zwarte nike drifit 3/4 broek
tanktop

of soms korte short met tanktop

Terug
Naar boven