MuscleMeat

Chinese hgh

• Topic Starter Topic Starter
30Iu per dag ff serieus , wat voor slecht onderzoek is dat. Dat is volgens mij zelfs levensgevaarlijk. 4IU voor het slapen is 👍🏻
als we puur naar IGF1 levels kijken na 8UI is der voor de gemiddelde persoon niet eens meer een positive effect daar stopt het

30Iu per dag ff serieus , wat voor slecht onderzoek is dat. Dat is volgens mij zelfs levensgevaarlijk. 4IU voor het slapen is 👍🏻
Niemand zegt dat dit moet gedaan worden maar 30IU per dag is de maximum om locaal IGF-1 maximaal te produceren. 2IU per keer is de minimum hiervoor.

Mensen met een overschot aan groeihormoon danwel met Acromegalie . Vind ik er namelijk niet zo geweldig uit zien. Zeker niet voor op het podium .
Dan mogen we wel stellen dat mijn groeiplaten niet meer open staan . Aangezien ik al 9 jaar hgh neem .

Mensen met een overschot aan groeihormoon danwel met Acromegalie . Vind ik er namelijk niet zo geweldig uit zien. Zeker niet voor op het podium .
Dan mogen we wel stellen dat mijn groeiplaten niet meer open staan . Aangezien ik al 9 jaar hgh neem .
Acrogemalie is alleen bij extreme hoeveel heden acrogemalie is ook de term voor overvloed van HGH na dichte groeiplaten

Ik ben oprecht benieuwd met jou stats nu , wat dit jou gaat brengen.
Maak er een log van , liefst met voor en na foto’s natuurlijk 😉. Zo leren we hier allemaal wat bij.
Voordeel van je hoge hgh dosering is ook wel dat je van die 14% bf zo op 8% zit. Dus dat zit wel snor 😬

Ik ben oprecht benieuwd met jou stats nu , wat dit jou gaat brengen.
Maak er een log van , liefst met voor en na foto’s natuurlijk 😉. Zo leren we hier allemaal wat bij.
Voordeel van je hoge hgh dosering is ook wel dat je van die 14% bf zo op 8% zit. Dus dat zit wel snor tot
tot nu vind ik HGH voor het afval aspect niet zo indrukwekkend maar ik zou het wel bij houden

Voor de mensen die bij chinezen hun shit halen merken jullie verschil tussen Nederlandse underground labs en Chinezen en vooral met de HGH?
Wat denk je waar NL‘se het weghalen ?

Heb je al een serumtest gedaan ?
Ben wel benieuwd naar je waarden want 12iu is geen beginner dosis.

Hoeveel maanden heeft geduurd voordat jullie enigszins effect zagen van HGH 6 maanden of langer?

Wat denk je waar NL‘se het weghalen ?

Heb je al een serumtest gedaan ?
Ben wel benieuwd naar je waarden want 12iu is geen beginner dosis.
Ik run al even HGH dus ik spring niet zomaar naar 12UI ik had even me twijfels dat die chinezen onder doseert maar klopt wel gewoon

Heb je base waarde vooraf en meet je je IGF-1 Of Somatotropin(STH) en hGH ?

Terug
Naar boven